هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان از محمدناصر نیکبخت تقدیر کرد

به گزارش وبلاگ افرا، هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان از محمدناصر نیکبخت استاندار همدان به پاس حمایت های وی در برگزاری برنامه های هفته خبرنگار در استان همدان قدردانی کرد.

هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان از محمدناصر نیکبخت تقدیر کرد

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان ظهر پنج شنبه در حاشیه این مراسم در جمع وبلاگ افرا بابیان اینکه حمایت استاندار همدان از رسانه ها بی نظیر است، مطرح کرد: خوشبختانه با همراهی انجام شده برنامه های هفته خبرنگار به نحو مطلوب برگزار گردید.

مهرداد حمزه با اشاره به تغییر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان مطرح کرد: نگاه مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به وبلاگ افرا تغییر نموده و این موضوع را به فال نیک می گیریم.

حمزه بابیان اینکه همزمان با برگزاری رویداد همدان 2018 رسانه ها پای کار خواهند بود کمااینکه در پوشش اخبار همدان 2018 تعامل و کوشش بسیاری خوبی انجام شده است، اضافه نمود: 62 خبرنگار داخلی از استان همدان و 60 خبرنگار کشوری و بین المللی رویداد همدان2018 را پوشش می دهند.

وی از فعال شدن کمیته اطلاع رسانی رویداد همدان 2018 در همدان اطلاع داد و مطرح کرد: از توان رسانه های استان همدان برای پوشش خبری این رویداد بهره گرفته می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان از محمدناصر نیکبخت تقدیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان از محمدناصر نیکبخت تقدیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید