همکاری اندونزی و ان ویدیا برای انتقال دانش هوش مصنوعی

به گزارش وبلاگ افرا به نقل از زد دی نت، بر اساس توافق دوجانبه مذکور طی یک بازه زمانی پنج ساله ان ویدیا برای آموزش اساتید و دانشجویان اندونزیایی در حوزه هوش مصنوعی اقدام خواهد نمود و سیستم های دی جی ایکس ای 100 خود را هم برای پشتیبانی از آموزش هوش مصنوعی در این کشور آسیایی به کار خواهد گرفت.

همکاری اندونزی و ان ویدیا برای انتقال دانش هوش مصنوعی

انتظار می رود در قالب این طرح همکاری بیش از 20 هزار دانشجویی اندونزیایی با مباحث مختلف مرتبط با هوش مصنوعی آشنا شوند.

اجرای این طرح در قالب کوشش های اندونزی به منظور تحول دیجیتال صورت می گیرد.

این توافق شامل نگارش برنامه درسی هوش مصنوعی، برگزاری کارگاه های تحقیقاتی ترجمه و بعلاوه توسعه و پشتیبانی زیست بوم استارت آپی هوش مصنوعی است. این مؤسسه افزود که دانشگاه ها به وسیله مؤسسات یادگیری عمیق و کیت های آموزشی مورد حمایت قرار خواهند گرفت و توسعه دهندگان هم در پروژه های ترجمه صنعتی مشارکت خواهند داشت.

برنامه Nvidia Inception نیز برای حمایت از استارت آپ های محلی مورد استفاده قرار می گیرد. کیت استریر، معاون ابتکارات هوش مصنوعی ان ویدیا در سراسر دنیا، گفت: هوش مصنوعی در حال تغییر صنایع در سراسر دنیا است و این امر احتیاج فوری به آموزش ایجاد می نماید تا ملت ها و شهروندانشان برای مشارکت در اقتصاد رو به رشد هوش مصنوعی آماده شوند.

وی اضافه نمود: نرم افزارها و سیستم های هوش مصنوعی متنوعی برای حمایت از کوشش های اندونزی در جهت تربیت افراد مستعد ارائه خواهد شد. اندونزی پیش بینی نموده که تا سال 2035 به 90 میلیون متخصص فناوری اطلاعات احتیاج دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "همکاری اندونزی و ان ویدیا برای انتقال دانش هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری اندونزی و ان ویدیا برای انتقال دانش هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید