هتل 5 ستاره نیر تا 1400 به اتمام می رسد

به گزارش وبلاگ افرا، استاندار اردبیل در جریان بازدید از عملیات احداث هتل 5 ستاره شهرستان نیر گفت: این هتل تا سرانجام 1400 به اتمام خواهد رسید.

هتل 5 ستاره نیر تا 1400 به اتمام می رسد

به گزارش وبلاگ افرا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در جریان بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان نیر با اعلام این خبر افزود: فاز اول این پروژه تا 2 سال دیگر به اتمام خواهد رسید.

او شرح داد: 75 میلیارد تومان کل حجم سرمایه گذاری این پروژه است که منجر به اشتغالزایی برای 120 نفر خواهد شد.

استاندار اردبیل ادامه داد: این مجموعه دارای دو بخش هتل و آبدرمانی می باشد که بخش آبدرمانی آن نزدیک به 20 هزار متر مربع است و 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بهنام جو با اشاره به اینکه این هتل در منطقه نمونه گردشگری دهکده سبلان در منطقه قینرجه نیر واقع شده است، افزود: عملیات عمرانی بخش هتل 5 ستاره این پروژه در مرحله خاکبرداری واقع شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین در حاشیه این مراسم در جمع وبلاگ افرا اظهار کرد: 6 میلیارد تومان از محل تسهیلات روستایی-عشایری برای فاز اول این پروژه اختصاص یافته است که برای تکمیل فاز دوم آن نیز تسهیلات دیگری در نظر گرفته شده است.

نادر فلاحی بیان کرد: با حمایت های استاندار محترم اردبیل بخشی از مسائل زیرساختی این پروژه از جمله تامین برق آن نیز حل شده است که باعث تسریع در روند اجرایی آن خواهد شد.

منبع: میراث آریا

به "هتل 5 ستاره نیر تا 1400 به اتمام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 5 ستاره نیر تا 1400 به اتمام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید