نشست تعدادی از هنرمندان با معاون صنایع دستی کشور

به گزارش وبلاگ افرا، نشست تعدادی از هنرمندان شرکت کننده در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، با معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی امروز چهارشنبه 6 شهریور 98 برگزار گردید.

نشست تعدادی از هنرمندان با معاون صنایع دستی کشور

به گزارش خبرنگار وبلاگ افرا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور در این نشست به سؤالات و دغدغه های هنرمندان شرکت کننده در این دوره از نمایشگاه پاسخ گفت.

در این نشست، هنرمندان دغدغه ها و مسائل خود را در حوزه های مختلف کاری ازجمله بحث صادرات و تأمین مواد اولیه مطرح کردند و معاون صنایع دستی نیز ضمن شنیدن نظرات و صحبت های هنرمندان، به تشریح برنامه های این معاونت برای برطرف مسائل پیش روی هنرمندان اطلاع داد.

پویا محمودیان در این نشست از هنرمندان صنایع دستی به عنوان افرادی ارزشمند در جامعه نام برد که فعالیت آن ها علاوه بر حوزه فرهنگ در حوزه اقتصاد نیز اهمیت دارد و به ایجاد اشتغال و درآمدزایی در کشور یاری می نماید.

او با تشریح کوشش های انجام شده برای برگزاری سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای معرفی صنایع دستی و آثار ارزشمند هنرمندان است.

معاون صنایع دستی کشور با اشاره به تأکید دولت تدبیر و امید و دکتر مونسان در مورد حمایت از هنرمندان صنایع دستی، اضافه کرد: حمایت از هنرمندان صنایع دستی جز برنامه های اصلی این معاونت است.

منبع: میراث آریا

به "نشست تعدادی از هنرمندان با معاون صنایع دستی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تعدادی از هنرمندان با معاون صنایع دستی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید