میلاد جهانی: کار کردن با مربیان خارجی سخت است، نسبت به فصل گذشته قوی تر هستیم

به گزارش وبلاگ افرا، میلاد جهانی، هافبک تهاجمی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به این نکته اذعان کرد که کار کردن با مربیان خارجی سخت است.

میلاد جهانی: کار کردن با مربیان خارجی سخت است، نسبت به فصل گذشته قوی تر هستیم

میلاد جهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ افرا، با اشاره به روند آماده سازی تیمش گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و در حال حاضر احتیاج به بازی های محبت آمیز بیشتری داریم تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. سرمربی تیم هم در بازی های تدارکاتی دنبال پیدا کردن ترکیب اصلی است که فکر می کنم تا حدودی به خواسته هایش رسیده است.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به تأخیر در زمان آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر خاطر نشان کرد: دیر آغاز شدن مسابقات لیگ برتر خیلی به سود ما شد، چون تیم می تواند با هماهنگی بیشتری خودش را آماده حضور در مسابقات لیگ برتر کند.

وی درباره کار کردن با دراگان اسکوچیچ خاطر نشان کرد: اصولاً کار کردن با مربیان خارجی سخت است و هر بازیکن باید توانایی بازی در دو پست را داشته باشد و از لحاظ بدنی هم آماده باشد. از طرفی انتظارات از بازیکان بومی و بازیکنانی که سال جاری به تیم اضافه شدند زیاد است. امیدوارم که همه ما عملکرد خوبی در فصل جدید داشته باشیم.

جهانی در پاسخ به این پرسش که آیا صنعت نفت نسبت به فصل گذشته قوی تر شده است، توضیح داد: بله، ما نسبت به فصل گذشته تیم قوی تری هستیم و هدف مان حضور در بین تیم های بالای جدول است. می دانیم که سال جاری کار سختی داریم، ولی کوشش می کنیم تا بهتر از سال گذشته نتیجه بگیریم. امتیاز مثبت برای تیم ما حمایت طرفداران متعصب صنعت نفت است و امیدوارم سال جاری این حمایت بیشتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "میلاد جهانی: کار کردن با مربیان خارجی سخت است، نسبت به فصل گذشته قوی تر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلاد جهانی: کار کردن با مربیان خارجی سخت است، نسبت به فصل گذشته قوی تر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید