مربی پدیده: بازی با طرفدار را به خاطر مسائل فنی نباختیم، مالک باشگاه پشت تیم است

به گزارش وبلاگ افرا، مربی تیم پدیده خراسان، شکست تیمش برابر طرفدار را ناشی از اشتباهات داوری دانست.

مربی پدیده: بازی با طرفدار را به خاطر مسائل فنی نباختیم، مالک باشگاه پشت تیم است

به گزارش خبرنگار وبلاگ افرا از اصفهان، سلمان تاجدار درباره ملاقات پدیده خراسان مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: بازی بسیار حساسی برای دو تیم خواهد بود؛ به ویژه برای ما که باید سه امتیاز را بگیریم تا در لیگ برتر بمانیم. ذوب آهن تیمی باشخصیت و بسیار خوب است که جزو تیم های خوب چند سال اخیر لیگ بوده است.

وی با بیان اینکه گاندوها مربیان کاربلدی دارند و شاگردان داود سیدعباسی کار سختی پیش رو خواهند داشت، توضیح داد: پس از ملاقات با مس رفسنجان به شرایط نرمال برگشتیم. نفت مسجدسلیمان را شکست دادیم و برابر طرفدار هم خوب بازی کردیم. بازی با طرفدار را به خاطر مسائل فنی نباختیم و به خاطر اشتباهات داوری واگذار کردیم. کوپال ناظمی یکی از داوران خوب کشور است، اما اشتباهات مختلفی مرتکب شد.

مربی پدیده خراسان با انتقاد از قضاوت داور ملاقات با طرفدار اعلام کرد: ناظمی می توانست در دقیقه 90، پنالتی روی مجتبی بیژن را اعلام و بازیکن حریف را اخراج کند. این بازی توانست بچه ها را به این اعتماد به نفس برساند که وقتی می توانیم آن بازی را برابر طرفدار به نمایش بگذاریم، می توانیم مقابل تیم های بالای جدولی پیروز باشیم. طرفدار تیم خوب پیکان را شکست داد و مقابل سپاهان به تساوی رسید.

تاجدار با تمجید از حمایت مدیریت باشگاه از تیم پدیده گفت: با تمام توان کوشش می کنیم ذوب آهن را شکست بدهیم و اعضای تیم با همه وجود کوشش می نمایند. مدیریت باشگاه هم کم نگذاشته و پشت تیم است. بیشتر سفرهای ما با پرواز بوده و از لحاظ لجستیکی قوی کار می کنیم.

وی در ادامه عنوان نمود: از مالک باشگاه پدیده که پای کار است، تشکر می کنم و این موضوع، وظیفه ما را سنگین تر می نماید تا با کسب نتیجه خوب و بقا، جواب کار خوب مالک باشگاه و طرفداران خراسان رضوی را بدهیم. برای دو تیم آرزوی سلامتی و بازی جوانمردانه دارم و ان شاءالله سه امتیاز بازی را بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مربی پدیده: بازی با طرفدار را به خاطر مسائل فنی نباختیم، مالک باشگاه پشت تیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی پدیده: بازی با طرفدار را به خاطر مسائل فنی نباختیم، مالک باشگاه پشت تیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید