سرمربی الوحدات: بازی سنگینی مقابل فولاد خواهیم داشت، الیاس: می خواهیم باعث افتخار فوتبال اردن شویم

به گزارش وبلاگ افرا، سرمربی الوحدات اردن از فولاد ایران و نیز قدرت بدنی شاگردان جواد نکونام تمجید کرد.

سرمربی الوحدات: بازی سنگینی مقابل فولاد خواهیم داشت، الیاس: می خواهیم باعث افتخار فوتبال اردن شویم

به گزار وبلاگ افرا، عبدالله ابوزمع در نشست خبری پیش از دیدار الوحدات اردن با فولاد ایران گفت: نتیجه خوبی مقابل النصر گرفتیم و این یک امتیاز باعث افزایش انگیزه و اعتماد به نفس ما شد. هدف ما ادامه این نتایج خوب و صعود به دور دوم مسابقات است. ما به دنبال کسب اولین پیروزی خود در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. همه تیم های گروه مدعی صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا هستند و برای آن می جنگند.

وی با تمجید از شاگردان جواد نکونام بیان کرد: بازیکنان ما خود را برای دیداری سنگین از لحاظ فنی و فیزیکی آماده کرده اند. فولاد آمادگی فیزیکی و فنی خوبی داشته و از بازیکنانی در سطح بالا بهره می برد. آنها از لحاظ قدرت بدنی ممتازی برخوردار بوده و در بهترین شرایط خود هستند. ما نیازمند آمادگی زیاد و نیز انتخاب مهره های مورد نیاز برای این مسابقه هستیم. شرایط حریف را بررسی کرده ایم و می دانیم این بازی ها به جزئیات کوچکی وابسته هستند.

همچنین احمد الیاس، کاپیتان تیم الوحدات در این نشست خبری گفت: بازی سختی با النصر داشتیم و کسب این امتیاز از اولین بازی آسان نبود. همه دیدارها مشکل هستند و با توجه به قدرت تیم های حاضر در گروه، هیچ دیدار آسانی وجود ندارد. با این حال هدف ما این است که باعث افتخار فوتبال اردن شویم و تلاش می کنیم نتیجه ای در شأن باشگاه الوحدات به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرمربی الوحدات: بازی سنگینی مقابل فولاد خواهیم داشت، الیاس: می خواهیم باعث افتخار فوتبال اردن شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی الوحدات: بازی سنگینی مقابل فولاد خواهیم داشت، الیاس: می خواهیم باعث افتخار فوتبال اردن شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید