خط و نشان پرسپولیس با پیروزی پرگل ، درخشش بیرانوند و شکستن طلسم دو سرخپوش

به گزارش وبلاگ افرا، پرسپولیس پیروز شد در استادیوم آزادی 3 امتیار مهم بگیرد تا هم امتیاز با سپاهان گردد.

خط و نشان پرسپولیس با پیروزی پرگل ، درخشش بیرانوند و شکستن طلسم دو سرخپوش

به گزارش وبلاگ افرا تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود سرخپوشان تهرانی به سرانجام رسید.

در این بازی که از ساعت 16:45 در استادیوم آزادی شروع شد، سینا اسدبیگی (22) ، مهدی ترابی (5+45) و مهدی عبدی برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف، میلاد سرلک، سینااسدبیگی (46 - سروش رفیعی)، مهدی ترابی (70 - سیامک نعمتی)، امید عالیشاه (82 - دانیال اسماعیلی فر)، عیسی آل کثیر (70 - کمال کامیابی نیا) و لئاندرو پریرا(87 مهدی عبدی) به زمین فرستاد. نیمکت نشینی دانیال اسماعیلی فر و محمد عمری و غیبت علی نعمتی در فهرست پرسپولیس در این مسابقه از نکات قابل توجه بود.

بعلاوه نفت هم با سرمربیگری رضا عنایتی با ترکیب فرهاد مجدکرمانشاهی، جهانبخش طاهر (46 - سینا عبداللهی)، عقیل کعبی، حسین گودرزی، محمدمهدی احمدی (72 - آریا برزگر)، رضا مغانلو، سید محمد خرم الحسینی (29 - حسین شنانی)، محمود صالحی (46 - مجتبی مقتدایی)، اسماعیل بابایی، سید پیمان میری (38 - رضا دهقانی) و پیمان رنجبری در این ملاقات ظاهر شد.

در نیمه اول و در حالی که انتظار می رفت پرسپولیس با حمایت هوادارانش تیم نفت را تحت فشار قرار بدهد اما این تیم زرد پوشان مسجد سلیمان بود که در دقیقه 11 روی اشتباه سینا اسدبیگی و خطای این بازیکن، صاحب پنالتی شد.

پیمان میری کاپیتان نفت اما در دقیقه 12 نتوانست این موقعیت خوب را به گل تبدیل کند و علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس ضربه او را به کرنر فرستاد.

در ادامه این اسدبیگی بود که با یک شوت محکم حاصل برگشت ضربه سر عیسی آل کثیر گل نخست را وارد دروازه نفت کرد. گل دوم پرسپولیس هم در دقیقه پنجم وقت های اضافه روی حرکت انفرادی ترابی و ضربه فنی و زیبای او به ثمر رسید.

امید عالیشاه هافبک پرسپولیس هم در دقیقه 34 پشت یک ضربه کاشته ایستاد اما توپ این بازیکن به تیرک عمودی دروازه تیم میهمان برخورد کرد.

نفتی ها در این ملاقات دو تعویض اجباری داشتند و محمد خرم الحسینی و پیمان میری به ترتیب جای خود را به شنانی و رضا دهقانی دادند.

پرسپولیس در نیمه دوم بدون فشار و استرس بازی کرد و در مقابل نفت مسجد سلیمان برای جبران نتیجه ترکیب هجومی تری به خود گرفت. ورود مقتدایی و عبداللهی برای تقویت خط حمله نفت البته ثمری برای گلزنی برای این تیم در پی نداشت.

در مقابل یحیی گل محمدی سعی در اداره و کنترل بازی داشت. او در ابتدای این نیمه سروش رفیعی را به جای اسدبیگی به زمین فرستاد و در ادامه کامیابی نیا و سیامک نعمتی به زمین رفتند تا سرخپوشان در کارهای دفاعی انسجام بیشتری داشته باشند.

مهدی عبدی که مدتهاست نتوانسته در ترکیب سرخپوشان مرد ثابت باشد و در دقایق اندک حضورش هم تاثیری نداشت، در دقیقه 88 وارد زمین شد و یک دقیقه بعد گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در نهایت بازی با سه گل به سود پرسپولیس تمام شد تا این تیم 42 امتیازی شده و با تفاضل گل کمتر(دو گل) و البته یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان، با این رقیب خود در صدر جدول هم امتیاز شوند

منبع: همشهری آنلاین

به "خط و نشان پرسپولیس با پیروزی پرگل ، درخشش بیرانوند و شکستن طلسم دو سرخپوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان پرسپولیس با پیروزی پرگل ، درخشش بیرانوند و شکستن طلسم دو سرخپوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید