بدشانسی های ما از بازی با سپیدرود آغاز شد، اشکان دلش با تیم است

به گزارش وبلاگ افرا، جرج لیکنز پنجشنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری خاتمه بازی اظهار کرد: خیلی متأسفم که نتایج سایر بازی های لیگ برتر به گونه ای بود که به نفع ما تمام نشد و ما از کسب رتبه بالاتر محروم شدیم. بازی تیم ماشین سازی تبریز برای ما بسیار مهم بود که در نهایت این پدیده بود که بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت و بالاتر از ما ایستاد.

بدشانسی های ما از بازی با سپیدرود آغاز شد، اشکان دلش با تیم است

وی اضافه نمود: مهاجم برزیلی فولاد خوزستان که به دنبال آقای گلی بود به شدت در این بازی ما را آزار داد چرا که بسیار انگیزه داشت ولی من از بازیکنان تیم خود راضی هستم چون به خوبی به بازی برگشتیم.

لینکز با اشاره به بازی کردن در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان اظهار کرد: ورزشگاه فولاد خوزستان بسیار زیبا بود و بازی کردن در چنین ورزشگاه هایی لذت بخش است به گونه ای که هر دو تیم بازی قشنگی را ارائه دادند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین در مورد آینده تیم خود گفت: باید خودمان را برای فصل جدید آماده کنیم. تمام اتفاقات و بدشانسی هایمان از روز بازی سپیدرود آغاز شد و امروز در دریافت گل دوم در دقایق پایانی بدشانس بودیم.

لیکنز با اشاره به اینکه اشکان دژاگه در این بازی با وجود کسالت بازی کرد، ادامه داد: اشکان با این کار خود نشان داد که دلش با تیم است و دوست دارد طرفداران را شاد کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بدشانسی های ما از بازی با سپیدرود آغاز شد، اشکان دلش با تیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدشانسی های ما از بازی با سپیدرود آغاز شد، اشکان دلش با تیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید