مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم امنیت خانگی جدید تا آزمون عجیب ایرپاد

به گزارش وبلاگ افرا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم امنیت خانگی جدید تا آزمون عجیب ایرپاد

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد که تلفن های همراه اچ تی سی نسبت به رقبای سرشناس تر خود در بازار تلفن های هوشمند بسیار قوی تر ظاهر شده است و حتی رکوردهای اپل را نیز جا به جا نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر به دنبال افزایش امنیت خانه خود و آرامش ساکنین خانه می گشت بهتر است دستگاه هوشمند کنترل امنیت خانه موسوم به Eve Motion را امتحان کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آنالیز های جدید نشان می دهند این روزها اوضاع به کام شرکت اپل است و ساعت های این شرکت روزگاری خوش را سپری می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی گزارش ها حکایت از آن دارند که گوشی های هوشمند هواوی مدل Y9 Prime 2019 با دوربین های پاپ آپ در راهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

حقیقت این است که در خسته نماینده ترین زمان برای گوشی های هوشمند قرار داریم. اکثر گوشی های هوشمند دارای دوربین های حرفه ای و پیشرفت های یکسانند و به عبارتی گوشی های iOS واندروید اساسا دارای اکوسیستم های مساوی یکدیگرند. شبکه های تلفن همراه نیز اکنون به اندازه کافی سریع هستند تا اکثر مواردی را که میخواهید انجام دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک مرد تایوانی که به شکل تصادفی ایرپاد خود را بلعیده بود پس از مراجعه به اورژانس بیمارستان و دفع ایرپاد خود دوباره از این محصول استفاده کرد، ان هم در حالی که ایرپاد هنوز 41 درصد شارژ داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم امنیت خانگی جدید تا آزمون عجیب ایرپاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم امنیت خانگی جدید تا آزمون عجیب ایرپاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید