مسعود سلطانی فر همچنان وزیر در سایه!

به گزارش وبلاگ افرا، با گذشت بیش از هشت ماه از استقرار دولت نو، اکثریت مدیران اثرگذار دولت قبل، همچنان سیاست گذار و تصمیم ساز ورزش کشور هستند و به نظر میرسد فرمان ورزش ایران به صورت غیر مستقیم، کماکان در دستان مسعود سلطانی فر است.

مسعود سلطانی فر همچنان وزیر در سایه!

گروه ورزشی وبلاگ افرا، در حالی که به نظر میرسید با توجه به اثرگذاری حوزه ورزش در افکار عمومی و اقبال بالای مردم به این بخش، شاهد ایجاد گفتمان دولت انقلابی در این وزارت نیز باشیم، اما کماکان این اصلاح طلبان هستند که جهت ورزش کشور و خط و ربط آن را معین میکنند!

در حالی که حمید سجادی تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های ورزش کشور را در پشت پرده با رفقای ورزشی اصلاح طلبش انجام میدهد، گلوگاه های اصلی ورزش کشور نیز در اختیار سوپراصلاح طلب های به جای مانده از دولت قبل است؛ مدیرانی که ارادتشان به مسعود سلطانی فر زبان زد است!

پول و رسانه

با استمرار حضور فرامرزیان دبیر جبهه اصلاحات در جلسات اصلی وزارت ورزش و امضاهای طلایی مطلبی، دیگر یار غار سلطانی فر، پای اسناد و پرداخت های اقتصادی ورزش کشور، این معاونت حساس به طور کامل و حتی قوی تر از قبل در اختیار این مدیران است.

نکته جالب اینکه با رسیدن فرامرزیان به مرز بازنشستگی، نه تنها سجادی وی را از بدنه وزارت جدا نکرده که برای جانشینی وی نیز به نیروهای انقلابی و نزدیک به دولت و یا حتی یکی از افراد باسابقه ورزش کشور نیز اعتنا نکرده تا سرقفلی معاونت اقتصادی وزارت همچنان در اختیار سیاسیون چپ باشد!

کنترل افکار عمومی جامعه ورزش و برنامه ریزی بخش مهم رسانه نیز در اختیار کاوه احمدی است. نیرویی که او هم مشابه با فرامرزیان و مطلبی بواسطه ارتباط نزدیک سیاسی با سلطانی فر در این وزارت پست گرفت.

شرایط در ادارات کل ورزش و جوانان استانها از ستاد نیز بدتر است. طوری که علی رغم پیگیری مستمر استانداران دولت انقلابی، به واسطه عدم انجام تغییرات در اداره کل امور استانها و امور مجلس وزارت ورزش؛ به جز در تعداد محدودی از استانها که شاهد جابجایی مدیران کل بودند، شاهد ادامه حضور مدیران منصوب سلطانی فر هستیم تا این ماجرا شکل عجیب تری به خود بگیرد...

همه اینها را بگذارید کنار این موضوع که سجادی مرتبا در جلسات و نشست ها از پاس های گل سلطانی فر مثل پاس گل واگذاری یاد می نماید، موضوعی که شائبه وزیر در سایه را تقویت می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مسعود سلطانی فر همچنان وزیر در سایه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود سلطانی فر همچنان وزیر در سایه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید