مرگ 24 نفر براثر گازگرفتگی سال جاری در مازندران

به گزارش وبلاگ افرا، علی عباسی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: در 9 ماهه سال جاری 24 نفر در مازندران بر اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتگی 9نفر بود، افزایش یافت.

مرگ 24 نفر براثر گازگرفتگی سال جاری در مازندران

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 14 نفر بومی و ما بقی غیر بومی هستند اضافه نمود :از کل فوت شدگان ناشی از مسمومیت با گاز در نه ماهه سال جاری 17مرد و ما بقی زن هستند وبیشترین آمار مرگ و میر ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در شهرستان های چالوس و قائمشهر هر کدام با چهار نفر بیشترین و شهرهای ساری و نور هر کدام با یک مورد کمترین فوتی ثبت شده است.

عباسی توضیح داد بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان اردیبهشت با 5 مورد بیشترین ماه و خرداد با دو فوتی کمترین فوتی در ان به ثبت رسبد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان اضافه نمود : با توجه به اینکه مرگ های ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسید کربن عمدتا در نیمه دوم سال به دلیل سرما ، استفاده از وسایل گرمایشی افزایش می یابد لذا به هموطنان توصیه می گردد هنگام استفاده از وسایل گرمازا ، به توصیه های ایمنی در مورد سالم بودن و استفاده صحیح از وسایل گرمایش و راستا خروجی گاز مونواکسید کربن اطمینان حاصل نمایند.

به گزارش وبلاگ افرا، در سال گذشته تعداد22 نفر شامل 16مرد و ما بقی زن در اثر گاز گرفتگی با گاز منوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مرگ 24 نفر براثر گازگرفتگی سال جاری در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 24 نفر براثر گازگرفتگی سال جاری در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید