مبارزه در رینگ قهرمانی کشور تا پاسی از شب!

به گزارش وبلاگ افرا، در اتفاقی نادر، مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور از صبح تا بامداد روز بعد به طور پیوسته برگزار شده است. اتفاقی که به گفته ی دبیر فدراسیون ورزش های رزمی خلاف مقررات بوده است.

مبارزه در رینگ قهرمانی کشور تا پاسی از شب!

به گزارش وبلاگ افرا، مسابقات گراپلینگ کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در روزهای پنج شنبه و آدینه 11 و 12 بهمن ماه به میزبانی رباط کریم درحالی برگزار گردید که این رقابت ها با حاشیه ای همراه بود.

این مسابقات با حضور حدود 800 ورزشکار در چهار رده بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان برگزار گردید و هر ورزشکار مبلغ 80 هزار تومان نیز به عنوان ورودی پرداخت نموده است.

این مسابقات در حالی برگزار گردیده که مبارزه ها از صبح تا بامداد روز بعد در دو روز پشت سر هم ادامه داشته است.

سلطان محمدی مسئول برگزاری این مسابقات در گفت و گو با وبلاگ افرا با تأیید برگزاری مسابقات تا پاسی از شب گفت: تعداد شرکت نماینده ها 800 نفر بود. در حالی که نظر مسئولان این بود که ادامه مسابقات هفته آینده انجام گردد، ولی به این علت که اکثر شرکت نماینده ها از شهرستان آمده بودند رضایت ندادند که مسابقات لغو و ادامه آن به هفته آینده موکول گردد. آن ها می خواستند همان روز مسابقات برگزار گردد. به همین دلیل مسابقات تا ساعت 2 بامداد به طول انجامید. یعنی تا داوران و افراد را بدرقه کنیم ساعت 2 بامداد شده بود. روز وزن کشی طبق بخشنامه هم باید تا ساعت 9 شب ثبت نام می کردیم و اگر این اتفاق نمی افتاد می توانستند از ما شکایت نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که حضور خانواده ها در سالن برگزاری بلامانع بوده یا خیر؟ گفت: روز اول به دلیل برگزاری افتتاحیه و مسابقات رده های سنی پایین حضور اولیا آزاد بود اما در روز دوم به دلیل حفظ شئونات اسلامی اجازه حضور خانواده ها در سالن مسابقه داده نشد.

فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون ورزش های رزمی نیز در واکنش به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور تا پاسی از شب، با اظهار بی اطلاعی از این موضوع به وبلاگ افرا گفت: مسابقات قهرمانی کشور باید تا ساعت 10 شب به خاتمه برسد و تنها می توانند یک ساعت برگزاری مسابقه را تمدید نمایند. هنوز درباره این موضوع اطلاع دقیقی ندارم و ناظران گزارش خود را به ما اعلام ننموده اند. قرار است این گزارش تا 13 بهمن به ما برسد و اگر مسابقات تا نیمه شب برگزار گردیده باشد برخورد انضباطی خواهیم کرد.

وی هم چنین در پاسخ به این سوال که آیا حضور خانواده ها در سالن مسابقه بلامانع بوده یا خیر؟ گفت: حضور بانوان در سالن آقایان و یا برعکس باید با مجوز حراست باشد و بنابراین نمی توانسته حضور خانواده ها در سالن بلامانع باشد.

خبرنگار وبلاگ افرا برای پیگیری نظر دبیر فدراسیون روز 14 بهمن و در پس از دریافت گزارش ناظران بار دیگر با او تماس گرفت اما شادنیا از پاسخ درباره این موضوع سر باز زد.

تصاویر و بخشی از فیلم های این مسابقات را در ادامه می بینید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مبارزه در رینگ قهرمانی کشور تا پاسی از شب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه در رینگ قهرمانی کشور تا پاسی از شب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید