ماشین 2 میلیارد تومانی از جنس اسباب بازی!

به گزارش وبلاگ افرا، مدل های خودروهای لگو در سال های اخیر بسیار پیچیده شده اند و در چند سال اخیر شاهد معرفی محصولاتی در ابعاد و مقدار واقعی خودروها بودیم. این شرکت برای بزرگداشت افتتاح یک مرکز تازه با تم فراری در لگولند فلوریدا، از تیمی از سازندگان خواست تا یک ماکت لگویی در مقدار واقعی از فراری 296GTS بسازند.

ماشین 2 میلیارد تومانی از جنس اسباب بازی!

امیرمسعود عابدین: این مدل که به گفته لگو، ساخت آن به وسیله یک تیم 10 نفره، 1850 ساعت زمان برده است، دارای چراغ های جلو، چراغ های عقب و روشنایی پلاک خودرو است. درب قسمت راننده کاملا باز می گردد و فضای داخلی نیز به جز فرمان، کاملاً از لگو ساخته شده است.

پیشرانه V6 توئین توربو که از جنس لگو ساخته شده، از شیشه عقب خودرو در معرض دید قرار می گیرد. علیرغم اینکه این خودرو تقریبا به طور کامل از پلاستیک ساخته شده است، وزن آن بیشتر از یک فراری 296GTS واقعی با 819 اسب بخار قدرت است. مدل لگو در مقایسه با وزن 1539 کیلوگرمی خودروی واقعی، تقریباً دو تن وزن دارد!

هیچ شمارش رسمی از تعداد قطعات لگوی استفاده شده برای ساخت این خودرو ارائه نشده است. در عوض، لگو لند فلوریدا مسابقه ای را در صفحه اینستاگرام خود برگزار می نماید تا حدس بزنید که چه تعداد قطعه لگو در این مدل استفاده شده است.

مدل های قبلی که این شرکت ساخته بود، مانند فراری F40، ولوو V70 و فورد F-150 لایتنینگ، از حدود 350 هزار قطعه استفاده می کردند، بنابراین به احتمال زیاد فراری 296GTS هم همین تعداد قطعه داشته باشد.

با توجه به اینکه هر قطعه لگو حدود 10 سنت هزینه دارد، ساخت این فراری 296GTS حدود 35 هزار دلار (معادل یک میلیارد و 925 میلیون تومان) هزینه داشته است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ افرا مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ماشین 2 میلیارد تومانی از جنس اسباب بازی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین 2 میلیارد تومانی از جنس اسباب بازی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید