رقیب چینی تازه هیوندای و کیا به بازار آمد: هونگچی HS 7

به گزارش وبلاگ افرا، هونگچی HS 7، جدیدترین محصول این خودروساز چینی به شمار میرود که در واقع جایگزین مدل HS 6 بود.HS 7 قبلا با نام HS 6 شناخته می شد. به نظر می رسد که هونگچی می خواست آن را بین HS 5 و HS 7 قدیمی قرار دهد. اما در نهایت تصمیم گرفتند این خودرو را به عنوان نسل بعدی HS 7 معرفی کنند.

رقیب چینی تازه هیوندای و کیا به بازار آمد: هونگچی HS 7

به گزارش خبرآنلاین، هونگچی HS 7، زبان طراحی این برند را با جلوپنجره مستطیلی شکل غول پیکر با خطوط عمودی کشیده و چراغ های برجسته که دقیقاً در کنار جلوپنجره قرار دارند، ادامه می دهد.

چراغ های جلو به شکل کشیده و عمودی طراحی شده اند. HS 7 همچنین دارای یک خط بلند قرمز رنگ روی کاپوت است که نشان اساسی هر خودروی هونگچی است.

نشان قرمز رنگ دیگری روی گلگیر حضور دارد. دستگیره های در و آینه های بغل سنتی هستند. نمای جانبی به ما می فهماند که با یک SUV نسبتا بزرگ و احتمالا سه ردیفه روبرو هستیم.

در نمای پشتی، می توانیم یک چراغ عقب متصل و هماهنگ با چراغ جلو، اگزوز تقلبی و یک اسپویلر سقف اسپرت را ببینیم. برای درک ابعاد این خودرو، 147 میلی متر طویل تر، 35 میلی متر عریض تر و 30 میلی متر بلندتر از تویوتا هایلندر است.

استفاده از چند نمایشگر بزرگ، روتین اصلی طراحی کابین محصولات هونگچی است. برای کسل کننده نبودن این طراحی، از متریال پیانویی و طرح چوب و دوخت لوزی شکل استفاده شده است. صفحه نمایش اصلی و کیلومترشمار 12.3 اینچی هستند.

روی کنسول مرکزی، دو پد شارژر بی سیم، یک محفظه مخفی با جا لیوانی و یک دسته دنده الکترونیکی قرار گرفته است.

جالب است که می توانید این خودرو را با آرایش صندلی 7 نفره (2 + 3 + 2) یا 6 نفره (2 + 2 + 2) خریداری کنید. نسخه شش صندلی دارای دو صندلی کاپیتانی در ردیف دوم با تنظیمات مختلف است. تریم فول آپشن دارای سیستم کمکی رانندگی L 2، سیستم تعلیق قابل تنظیم، دوربین 360 درجه و سیستم صوتی Dynaudio با 12 بلندگو خواهد بود.

اکنون زمان آن است که در مورد پیشرانه هونگچی HS 7 صحبت کنیم. موتور 2 لیتری همراه با یک ژنراتور استارت 48 ولتی، قلب تپنده این خودر را تشکیل می دهند؛ بنابراین با یک خودروی هیبریدی ملایم روبرو هستیم. توان خروجی این پیشرانه، به 252 اسب بخار قدرت و 380 نیوتون متر می رسد.

پیشرانه ذکر شده با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک جفت می شود. HS 7 می تواند هم FWD باشد و هم AWD. این خودرو با دیفرانسیل جلو می تواند در 8.5 ثانیه و با قابلیت چهار چرخ محرک، در 8.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد؛ بنابراین نباید انتظار رانندگی اسپرت از این خودرو داشته باشیم.

هونگچی HS 7 برای رزرو در چهار سطح در دسترس است. قیمت HS 7 از 36500 دلار شروع میشود. نسخه پایه دارای 7 صندلی و FWD است. در مورد تریم سطح بالا، با قیمت 47،200 دلار در دسترس است.

منبع: فرارو

به "رقیب چینی تازه هیوندای و کیا به بازار آمد: هونگچی HS 7" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب چینی تازه هیوندای و کیا به بازار آمد: هونگچی HS 7"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید