فاز دوم ساماندهی روستای قلعه جی جوانرود انجام می شود

به گزارش وبلاگ افرا، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، فاز دوم ساماندهی روستای قلعه جی جوانرود انجام می شود.

فاز دوم ساماندهی روستای قلعه جی جوانرود انجام می شود

پویا طالب نیا اظهار کرد: روستای قلعه جی یکی از روستاهای اصلی منطقه جهانی هورامان / اورامانت بوده که به عنوان عرصه ثبت شده است.

مدیر پایگاه جهانی منظر فرهنگی هورامان / اورامانت اضافه نمود: برای اجرای فاز دوم بازسازی و ساماندهی این روستا 200 میلیون تومان اعتبار لحاظ شده است.

او ادامه داد: در فاز نخست با اعتبار 477 میلیون تومان در سال گذشته، بخشی از عملیات ساماندهی این روستا انجام شد و امسال بخش دیگری از آن تکمیل می شود.

طالب نیا شرح داد: اهداف اصلی این طرح که جز سیاست های اصلی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه و پایگاه جهانی هورامان/اورامانات است، علاوه بر محرومیت زدایی از روستاهای کم برخوردار این منطقه، معرفی محورهای تازه گردشگری در میراث جهانی منظر فرهنگی هورامان / اورامانات است.

او اضافه نمود: ساماندهی بافت های با ارزش منطقه و معرفی روستاهای بکر هورامان / اورامانات برای حضور گردشگران از سیاست های اصلی پایگاه است.

مدیر پایگاه جهانی منظر فرهنگی هورامان / اورامانت گفت: این سیاست و رویکرد برای ایجاد شرایط مالی بهینه و ایجاد کسب و کار تازه و استفاده بهینه از برند ثبت جهانی هورامان / اورامانات برای توسعه مالی پایدار ساکنان این منطقه در حال انجام است.

او تاکید کرد: در ادامه با تکمیل ساماندهی این روستا و سایر روستاهای بکر و با ارزش این محور جاذبه های منطقه برای حضور گردشگران به نحو احسن معرفی و ساماندهی می شوند.

منبع: همگردی

به "فاز دوم ساماندهی روستای قلعه جی جوانرود انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز دوم ساماندهی روستای قلعه جی جوانرود انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید