صدور 10 هزار و 86 دفترچه بیمه سلامت در اردستان

به گزارش وبلاگ افرا، علیرضا غلامی اردستانی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: بیمه سلامت حقوق شهروندی و مشتری مداری را در دستور کار خود قرار داده است.

صدور 10 هزار و 86 دفترچه بیمه سلامت در اردستان

وی اضافه نمود: اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی در 13 سال گذشته مقام برتر را در بین دستگاه های اجرایی کسب نموده است.

سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان اردستان گفت: جهت بیماران دیابتی تعداد یک هزار و 700 پرونده تشکیل و به داروخانه های شهرستان معرفی شده اند.

وی تاکید نمود: سوم آبان ماه سالروز تصویب قانون بیمه سلامت همگانی نامگذاری شده که از 28 مهرماه تا سوم آبان هفته بیمه سلامت است.

غلامی اضافه نمود: این اداره توانسته است در یکسال گذشته تعداد 10 هزار و 86 دفترچه و تعداد یک هزار و 560 معرفی نامه بستری در بیمارستان شهید بهشتی اردستان صادر کند.

وی تاکید نمود: جمعیت بیمه شده سلامت در کشور بالغ بر 41 میلیون نفر بوده که از این تعداد یک میلیون و 550 هزار نفر بیمه شده در استان اصفهان از این بیمه بهره مند هستند.

سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان اردستان اضافه نمود: از جمله مهمترین اقدامات بیمه سلامت در اصفهان که به صورت پایلوت صورت گرفته اجرای طرح تبادل الکترونیک اسناد بستری است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صدور 10 هزار و 86 دفترچه بیمه سلامت در اردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 10 هزار و 86 دفترچه بیمه سلامت در اردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید