سیدی: پرسپولیس با پیروزی در دربی با یک تیر دو نشان می زند، مقابل استقلال می توان به گوهری اعتماد کرد

به گزارش وبلاگ افرا، مربی پیشین دروازه بانان پرسپولیس معتقد است احمد گوهری می تواند به عنوان دروازه بان اصلی این تیم در ملاقات برابر استقلال به میدان برود.

سیدی: پرسپولیس با پیروزی در دربی با یک تیر دو نشان می زند، مقابل استقلال می توان به گوهری اعتماد کرد

محسن سیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ افرا، درباره پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان، گفت: بازی مالکانه و یک طرفه ای را از سوی پرسپولیس شاهد بودیم. پرسپولیس بعد از بازی با صنعت نفت که روز خیلی خوبی را سپری ننموده بود، با تغییراتی که برای این بازی به وجود آورد، نمایش خوبی ارائه کرد. تعیین بود که پرسپولیس بعد از شکست هفته گذشته به خوبی از لحاظ روحی و بدنی ریکاوری نموده است. نفت مسجدسلیمان حرفی برای گفتن نداشت و فقط پیروز شد در چند ضدحمله موقعیت هایی ایجاد کند.

وی درباره تغییرات خط دفاعی پرسپولیس مطرح نمود: وقتی ترکیب تیم ها تغییر می نماید و بازیکنانی از تیم جدا می شوند، برای بازگشت به شرایط قبلی و ایده آل زمان احتیاج است. بعد از تغییرات پیاپی در خط دفاع پرسپولیس، بازیکنان تازه احتیاج به زمان دارند تا به هماهنگی برسند.

مربی پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس قبلاً در 20 بازی 7-6 گل می خورد ولی الان هر بازی حداقل یک بار دروازه اش باز می گردد. با این حال با وجود اینکه در خط حمله هنوز کار دارد ولی در بازی با نفت مسجدسلیمان، در فاز حمله مقتدرانه عمل و به خوبی خلق موقعیت کرد.

سیدی درباره ملاقات دربی پنجشنبه 26 اسفند، اعلام نمود: مساوی به درد پرسپولیس نمی خورد و تیم باید حتماً 3 امتیاز را بگیرد. برد در دربی می تواند فرصتی تازه به پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی بدهد، چرا که استقلال در صورت شکست کار سختی برای حفظ فرم ایده آلش تا خاتمه لیگ خواهد داشت.

وی اضافه نمود: به طور کلی بازنده دربی فشار زیادی را تا مدت ها متحمل خواهد شد و پرسپولیس درصورت پیروزی برابر استقلال با یک تیر دو نشان می زند، هم فاصله اش را با این تیم کم می نماید و هم اینکه تمرکز این تیم را برای ادامه مسابقات کاهش می دهد. این بازی قطعاً بیشتر از 3 امتیاز ارزش دارد اما مسئله تعیین این است که اگر پرسپولیس می خواهد قهرمان گردد باید دربی را ببرد.

مربی پیشین دروازه بانان پرسپولیس درباره اینکه گل محمدی باید به حامد لک بازی دهد یا احمد گوهری، گفت: گوهری می تواند دروازه پرسپولیس را در دربی مدیریت کند. گوهری دو بار برای پرسپولیس بازی نموده و مدت هاست که در لیگ برتر به میدان رفته و دروازه بان بی تجربه ای نیست. معمولاً می گویند نباید به ترکیب برنده دست زد ولی این یک قانون نیست و می توان این نگرش را تغییر داد، این بستگی به کادر فنی دارد. همه دروازه بانان بزرگ روزی برای اولین بار در بازی های بزرگ به میدان رفته اند و بازی کردن گوهری در دربی نباید مسئله خیلی عجیبی باشد. در آن سو بازی کردن حامد لک نیز در دربی نکات مثبت خودش را دارد ولی به نظرم هیچ اشکالی ندارد که دیگر دروازه بانان هم فرصت حضور در این ملاقات را داشته باشند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیدی: پرسپولیس با پیروزی در دربی با یک تیر دو نشان می زند، مقابل استقلال می توان به گوهری اعتماد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدی: پرسپولیس با پیروزی در دربی با یک تیر دو نشان می زند، مقابل استقلال می توان به گوهری اعتماد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید