سرمربی فوتسال دختران کویر: قانون زن و مرد ندارد، داوران می گویند ما را با مردان مقایسه نکنید

به گزارش وبلاگ افرا، سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان گفت: توپ بازی، سالن های استاندارد و کیفیت پایین برخی از داوران مشکلاتی است که باید رفع شوند.

سرمربی فوتسال دختران کویر: قانون زن و مرد ندارد، داوران می گویند ما را با مردان مقایسه نکنید

سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان در گفت وگو با وبلاگ افرا به مشکلات لیگ برتر این رشته اشاره نمود و گفت: اولین و مهمترین مشکل لیگمان معین نشدن یک توپ از طرف سازمان لیگ است، وقتی لیگ برتر برگزار می گردد و در این حد حرفه ای است چرا یک توپ تعیین ندارد؟ باید هر بار ببنیم میزبان با چه توپی بازی می نماید که بتوانیم در طول هفته با همان تمرین کنیم که این خیلی بد است.

او در ادامه به سالن های برگزاری مسابقه ها اشاره و بیان نمود: اگر موضوع استاندارسازی مطرح است باید همه سالن ها را شامل گردد. سالن ساری که در آنجا بازی می کردیم از نظر کیفیت واقعا ضعیف بود، البته بازی اول بود و باید به شهرهای دیگر برویم وضعیت را بسنجیم. سال گذشته خوب بود اما سال جاری سالن ساری کیفیت خوبی نداشت. اول فصل یکسری قوانین معین می نمایند که اگر رعایت نکنید اینجور یا آنجور می گردد، بعد درجریان مسابقه می بینیم اصلا مهم نیست. یک تیم فلان چیز را ندارد اما برایشان مهم نیست، یک سالن اندازه قوطی کبریت است! مهم نیست در صورتی که این موارد تیم هارا اذیت می نماید.

ایرانمنش در مورد داوری بازی ها گفت: بعضی چیدمان های داوری واقعا ضعیف است. خیلی جالب است داورها می گویند ما را با مردان مقایسه نکنید. مگر چنین چیزی می گردد؟ اگر لیگ برتر و حرفه ای است چنین حرف هایی درست نیست، وگرنه اسمش را لیگ برتر نگذارند. یکی از مشکلاتم در همین مورد است چه ربطی دارد که ما را با مردان مقایسه نمایند یا نه. قانون یکی است، یک خطا هم برای مردان خطا است و هم برای زنان، قانون که مرد و زن ندارد.

سرمربی دختران کویر مس کرمان با بیان اینکه در شروع لیگ یکسری مشکلات به وجود آمد اظهار کرد:ورزش بانوان به خاطر عدم پخش تلویزیونی بی نهایت مشکل دارد علاوه براین شروع زودهنگام لیگ و جابه جایی تاریخ آن باعث می شد تا یک تیم مثل ما با انجام برنامه ریزی، تمرین هایش را شروع کند وبه تعویق افتادن بازی انگیزه بازیکنان که خود را تحت تاثیر قرار داد. قطعا 10 تیم باکیفیت بهتر از 14 تیمی است که بعد از هزینه های زیاد در اواسط راه کم شوند و بعضی از آنها انصراف دهند.

او در مورد بازی با استقلال ساری گفت: این بازی اولین بازی مان برای شروع لیگ بود و بازیکنان فوق العاده کار کردند و تمام مواردی که از آنها خواستیم، انجام دادند اما سالن ساری از نظر کیفیت واقعا پایین بود وگرنه گل های بیشتری می زدیم.

ایرانمنش درمورد بازی با تیم هیات فوتبال خراسان رضوی که جمعه هفته جاری برگزار می گردد، بیان نمود: قطعا هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت. هیات فوتبال تیم جدیدی است که مجموعه اش عوض گردیده، به همین دلیل اطلاعات خاصی در مورد بازی هایشان نداریم اما قطعا محکم بازی می کنیم.

او در مورد ضرب وشتم یکی از بازیکنان فوتسال در جریان مسابقه های فوتسال باشگاهی بانوان قم گفت: به نظرم نباید این اتفاق را خیلی بزرگ کرد. در بخش مردان چنین برخوردهایی خیلی اتفاق می افتد اما کسی خبردار نمی گردد. اصل قضیه اشتباه است و در این شکی نیست اما قرار نیست خودمان هم یک اتفاق کوچک را آنقدر بزرگ کنیم که دیدگاه ها به ورزش بانوان عوض گردد. چندین سال است که لیگ های مختلف بانوان برگزار می گردد اما چنین اتفاقی نیفتاده در صورتی که مردان از این مسائل زیاد دارند اما چقدر بزرگش کردند؟ باید با افرادی که اشتباه نموده اند برخورد گردد و مطمئن باشید چنین اتفاقاتی دائمی نیست مگر اینکه رسیدگی خود مجموعه کم باشد.

ایرانمنش در سرانجام از مسئولان باشگاه مس کرمان به خاطر حمایت هایشان تشکر کرد.

تیم دختران کویر مس کرمان که در هفته اول لیگ برتر، دیدارش برای نامی نو اصفهان لغو شد، در هفته دوم لیگ را با برتری 9 بر 3 برابر استقلال ساری شروع کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی فوتسال دختران کویر: قانون زن و مرد ندارد، داوران می گویند ما را با مردان مقایسه نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی فوتسال دختران کویر: قانون زن و مرد ندارد، داوران می گویند ما را با مردان مقایسه نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید