تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در نیمه اول

به گزارش وبلاگ افرا، پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان در نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در نیمه اول

به گزارش وبلاگ افرا، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران از ساعت 19:30 در دوشنبه به میدان رفتند که این ملاقات در نیمه اول گلی در بر نداشت.

بازی با حملات پردامنه پرسپولیس شروع شد و شاگردان گل محمدی در دقایق ابتدایی مسابقه چندین بار توپ را به روی دروازه استقلال ارسال کردند که خط دفاعی تیم میزبان در دفع حملات پرسپولیس هوشیار بود و مانع از خلق موقعیت جدی شد.

نخستین شوت به سمت دروازه، در دقیقه 15 به وسیله مهاجم تاجیکستانی زده شد که حامد لک به راحتی این توپ را در اختیار گرفت و موج بعدی حمله پرسپولیسی ها شروع شد.

در دقیقه 28، مهدی ترابی ضربه ایستگاهی تیمش را به صورت زمینی و تمرین شده برای مهدی عبدی ارسال کرد که این بازیکن، در زدن شوت ناکام بود و سایه آن را زد.

در دقیقه 39، ارسال کرنر به روی دروازه پرسپولیس و ضربه سر هانانوف به وسیله حامد لک مهار شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی (کارت زرد)، سید جلال حسینی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی عبدی، وحید امیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی و رضا اسدی.

استقلال تاجیکستان: موخرالدین خسنوف، الکسی لارین، زوئیر جورابوئف، وحدت هانانوف، اختم نظروف، امیربک جورابوئف، علیشیر جلیلوف، منوچهر صفروف، اسلام زایروف، منوچهر جلیلوف و رستم سویروف.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید