سجادی: به صعود از مرحله اول جام جهانی امیدواریم ، از وزارت خارجه یاری می گیریم

به گزارش وبلاگ افرا، وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با حداکثر توان از تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی حمایت خواهیم کرد، گفت: از نظر فنی خیز صعود ما بسیار امیدوارکننده است.

سجادی: به صعود از مرحله اول جام جهانی امیدواریم ، از وزارت خارجه یاری می گیریم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ افرا، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره پیش بینی اش از مسابقات جام دنیای و نحوه عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: پیش بینی در این خصوص بسیار سخت است اما من به عنوان وزیر ورزش و هم به عنوان یک فرد ورزشی از دو منظر به این سوال پاسخ می دهم هر چند که من کارشناس فوتبال نیستم.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: نخست اینکه این قرعه فرصت خوبی برای تیم ملی فوتبال کشورمان است و برابر تیم های قدری در این مسابقات حاضر خواهیم شد، طبیعتا رقابت برابر تیم های انگلیس و آمریکا برای ما بسیار مهم خواهد بود و باید تدابیر ویژه ای برای هر مسابقه داشته باشیم چرا سبک بازی این دو تیم با یکدیگر فرق دارد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر باید تعقیب کنیم پیروز پلی آف اروپا چه تیمی خواهد بود و برای آن نیز برنامه داشته باشیم لذا بازی های تدارکاتی و نحوه آماده سازی تیم ملی برای ورود به مسابقات جام دنیای بسیار اهمیت دارد.

سجادی با تأکید بر اینکه با حداکثر توان برای موفقیت تیم ملی حمایت خواهیم کرد، گفت: همه ملت از موفقیت تیم ملی راضی خواهند شد و بر اساس گفته کارشناسان ما امروز یکی از آماده ترین تیم های ملی طی ادوار گذشته را داریم و در مرحله مقدماتی جام دنیای تنها باختی که داشتیم، پس از صعود برابر کره جنوبی در خاک این کشور بود.

بیشتر بخوانید

  • کیش و قشم میزبان طرفداران فوتبال دنیا در جام دنیای/ وزیر راه قطر برای هماهنگی به جزیره کیش می آید
  • پیغام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی صعود تیم ملی به جام دنیای

سجادی یادآور شد: بنابراین از نظر فنی خیز صعود ما بسیار امیدوارکننده بوده و به همین علت همگان امیدوارند با چنین تیم با کیفیتی از مرحله اول صعود کنیم و این امیدواری میسر است.

وی درباره نحوه تدارکات برای تیم ملی و بازی های آماده سازی جهت ورود تیم ملی به جام دنیای، گفت: زحمت اصلی در این حوزه با خود فدراسیون بوده و در حال حاضر افراد کارشناس و عملگرایی از جمله شخص سرپرست فدراسیون فوتبال در فدراسیون حضور دارند که می توانند در این حوزه اقدامات قابل توجهی صورت دهند و ما نقش حمایتی در وجوه مختلف از جمله تردد، منابع اقتصادی و استفاده از ظرفیت وزارت خارجه را داریم.

از ظرفیت وزارت امور خارجه برای تدارک بهتر تیم ملی بهره می بریم

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حتی امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه چندین مورد ایده برای حمایت از تیم ملی داشت، گفت: از تمامی ظرفیت ها برای ورود به جام دنیای حتما استفاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سجادی: به صعود از مرحله اول جام جهانی امیدواریم ، از وزارت خارجه یاری می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: به صعود از مرحله اول جام جهانی امیدواریم ، از وزارت خارجه یاری می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید