زیدان: بنزما می تواند بازیکنان رئال مادرید را متحد کند، جای رونالدو را نمی توانیم پر کنیم

به گزارش وبلاگ افرا، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید شایعه جدایی احتمالی هموطنش از کهکشانی ها در انتها فصل جاری را کم اهمیت جلوه داد.

زیدان: بنزما می تواند بازیکنان رئال مادرید را متحد کند، جای رونالدو را نمی توانیم پر کنیم

به گزارش وبلاگ افرا، زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (دوشنبه) تیمش مقابل لگانس در هفته سی و دوم لالیگا، در خصوص احتمال جدایی کریم بنزما از رئال مادرید به وبلاگ افرا گفت: بنزما بازیکنی است که با همه کنار می آید و به همین دلیل او می تواند تمام بازیکنان خوب تیم را با هم متحد کند. کریم بازیکن متفاوتی است، یک شماره 9 معمولی نیست. زمانی که بازی های او را در ابتدای دوران بازیگری اش تماشا می کردم، او بیشتر در میانه میدان و متمایل به کناره ها بازی می کرد. او می داند که می تواند کارهای فراوانی انجام دهد. او می تواند مثل یک مهاجم نوک گل بزند و مثل یک هافبک بازیساز، کارهای ترکیبی انجام دهد.

علاوه بر بنزما، درباره آینده تونی کروس هم شایعاتی شکل گرفته است اما زیدان بر اهمیت حفظ این هافبک آلمانی هم تأکید کرد. وی افزود: کروس بازیکن بسیار خوبی است اما نه فقط از نظر من. او در 5 سال گذشته در رئال مادرید کارهای خوب زیادی انجام داده است. او بازیکن آرامی است و زیر فشار دچار افت نمی شود. من کروس را دوست دارم، همیشه دوست داشته ام. شما وبلاگ افرا مدام از رفتن بازیکنانی حرف می زنید که من نمی خواهم اما همه آنها برای من مهم و به اندازه کافی ارزشمند هستند.

زیدان اما گفت که کروس، کسی که تمرینات امروز رئال مادرید را از دست داد، احتمالا بازی فردا شب کهکشانی ها را هم از دست خواهد داد. سرمربی فرانسوی کهکشانی ها عنوان کرد: مشکل او مربوط به دستگاه گوارش است. حال او خوب نبود و نتوانست به تمرینات بیاید با این حال باید ببینیم که تا فردا وضعیتش چگونه می شود.

بسیاری از رسانه معتقدند که رئال مادرید بعد از جدایی کریستیانو رونالدو نتوانسته رهبری جدید برای خود پیدا کند. زیزو در این خصوص اذعان داشت: شما هر کاری که بخواهید می توانید انجام دهید اما رونالدو بازیکن غیر قابل جایگزینی است. او رفته اما ما می توانیم بازیکنان دیگری را بیاوریم که البته قرار نیست کارهایی که کریستیانو انجام داده را برای ما تکرار کنند. زندگی همین است.

رئال مادرید برای اولین بار در سه فصل گذشته دوشنبه شب بازی می کند. زیدان در پاسخ به این سؤال که آیا از برگزاری بازی تیمش در این روز ناراضی نیست، گفت: خیلی از تیم ها دوشنبه ها بازی می کنند و حالا نوبت ماست. ما یک هفته طولانی با کلی جلسه تمرینی داشته ایم در حالی که وقتی هفته ای سه بازی داشتیم، امکان انجام چنین کاری وجود نداشت.

رئال مادرید فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان لگانس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زیدان: بنزما می تواند بازیکنان رئال مادرید را متحد کند، جای رونالدو را نمی توانیم پر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: بنزما می تواند بازیکنان رئال مادرید را متحد کند، جای رونالدو را نمی توانیم پر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید