خبرنگاران پرداخت 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در روستاهای استان اردبیل

به گزارش وبلاگ افرا، اردبیل - خبرنگاران - استاندار اردبیل گفت: پارسال 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای رونق کسب و کارهای روستایی در این استان پرداخت شده است.

خبرنگاران پرداخت 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در روستاهای استان اردبیل

به گزارش روز چهارشنبه وبلاگ افرا، اکبر بهنامجو در تشریح جلسه شورای اشتغال کشور اظهارکرد: اشتغال پایدار روستایی از اولویت های مسئولان استان بوده و این وام ها برای تکمیل واحدهای تولیدی استان ها به جهت افزایش قیمت هایی که در سال گذشته رخ داد، در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال روستایی و ایجاد واحدهای تولیدی و صنایع تبدیلی با تسهیلات ارزان مورد توجه نهاده شده است، بیان نمود: حداقل 10 سال آینده از محل دریافتی تسهیلات برای استان ها سهیمه تخصیص داده می گردد.

بهنامجو بیان نمود: با ایجاد اشتغال پایدار در روستاها از میزان مهاجرت کاسته شده و به سمت مهاجرت معکوس گام های اساسی برداشته خواهد شد.

استاندار اردبیل گفت: 95 درصد تسهیلات پرداختی در استان در راستا معین شده بکارگرفته شده و اردبیل یکی از استان های نمونه در این رابطه بوده است و انحراف وام ها پرداخت شده بسیار کم بوده است.

بهنامجو تشریح کرد: چهار بانک عامل برای اعطای تسهیلات اشتغال روستایی تعهد دارند که با هماهنگی و پیگیری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با کمترین بروکراسی این وام های مصوب را در اختیار بخش سرمایه گذاری روستایی قرار می دهند.

به گفته وی ، افزایش سرانه اشتغال از 150 میلیون تومان به 300 میلیون تومان که پیشنهاد استانداری اردبیل در این جلسه بود که مورد تصویب اعضای حاضر در جلسه نهاده شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پرداخت 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در روستاهای استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرداخت 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در روستاهای استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید