(تصاویر) خاکستر و غم و اندوه، سوزاندن اجساد کرونایی ها

به گزارش وبلاگ افرا، یک اتاق با چراغ های کم نور، یک اجاق عظیم چند جارو و یک گاری در لس آنجلس، اینجا اجساد کرونایی ها را می سوزانند.

(تصاویر) خاکستر و غم و اندوه، سوزاندن اجساد کرونایی ها

به گزارش وبلاگ افرا، ادی مارتینز اخیرا وقت زیادی را در اینجا سپری نموده است چرا که افزایش تقاضا برای مراسم تشییع جنازه و خدمات سوزاندن جنازه باعث شده است که وی در قبرستان معروف هالیوود که مکانی دیدنی و محل دفن هزاران بازیگر افسانه ای سینمای آمریکایی در لس آنجلس است نسبت به گذشته پرکارتر گردد.

مارتینز که شش سال است در این گورستان کار می نماید می گوید: تیم ما قبل از شیوع ویروس کرونا در دو دستگاه کار سوزاندن اجساد را انجام می داد، فرایندی که می تواند تا شش ساعت طول بکشد. چند ماه پیش شیفت دوم اضافه شد و به زودی یک اتاق دیگر نیز برای سوزاندن اضافه خواهد شد.

این فرد که پدر سه فرزند است از کودکی شیفته مرگ و مومیایی ها بوده است. او می گوید که کارش با عوارضی احساسی همراه است، اما برایش شادمان نماینده است.

مارتینز گفت که نقش خود را در یاری به خانواده ها ایفا نموده است.

او می گوید فاصله گذاری اجتماعی در سراسر قبرستان اجرا می گردد، اما مهار عزاداران سخت است. احساسات خانواده ها بر آن ها غلبه می نماید و آن ها فقط به دنبال آن هستند که یکدیگر را در آغوش بگیرند. ما نمی توانیم به مردم بگوییم تا وقتی به خانه می فرایند احساسات خود را حفظ نمایند.

مقامات گورستان هالیوود در لس آنجلس می گویند تقاضا برای سوزاندن اجساد نسبت به سال گذشته به 60 برابر رسیده است.

منبع: فرارو

به "(تصاویر) خاکستر و غم و اندوه، سوزاندن اجساد کرونایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) خاکستر و غم و اندوه، سوزاندن اجساد کرونایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید