تداوم ممنوعیت تردد مسافران در مرزهای خوزستان، بخش صادرات فعال است

به گزارش وبلاگ افرا، فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مقابله با کرونا خوزستان از تداوم ممنوعیت تردد مسافران در مرز های استان و فعالیت بخش صادرات اطلاع داد.

تداوم ممنوعیت تردد مسافران در مرزهای خوزستان، بخش صادرات فعال است

به گزارش از ، ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مقابله با کرونا خوزستان گفت: بخش مسافری مرز های چذابه و شلمچه در استان همچنان بسته هستند، اما بخش های تجاری آن به منظور تداوم صادرات با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در خوزستان فرایند ثابتی را طی می نماید، گفت:، اما رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و خودداری از حضور در مراسم عروسی، عزا و دورهمی های خانوادگی برای قطع زنجیره ابتلا به آن همچنان الزامی است.

حیاتی به تداوم محدودیت های کرونایی ادارات استان بر اساس رنگ بندی شهر ها اشاره نمود و اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در شهر های قرمز، یک سوم و در شهر های نارنجی نیمی از کارکنان باید در محل کار حاضر شوند، ضمن اینکه در شهر های قرمز، اصناف گروه یک و در شهر های نارنجی گروه های شغلی یک و 2 اجازه فعالیت دارند.

به گفته فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مقابله با کرونا خوزستان تردد خودرو ها از ساعت 22 تا 3 بامداد در شهر های قرمز و نارنجی و ورود پلاک های غیربومی به این شهر ها و خروج پلاک های بومی همچنان ممنوع است.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت 10 شهرستان خوزستان در شرایط قرمز، 9 شهرستان نارنجی و 8 شهرستان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تداوم ممنوعیت تردد مسافران در مرزهای خوزستان، بخش صادرات فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم ممنوعیت تردد مسافران در مرزهای خوزستان، بخش صادرات فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید