تحقیقات استیضاح ترامپ تا اواسط نوامبر علنی خواهد شد

به گزارش وبلاگ افرا، یک روزنامه آمریکایی از علنی شدن احتمالی تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ توسط دموکرات های مجلس نمایندگان تا اواسط نوامبر خبر داده است.

تحقیقات استیضاح ترامپ تا اواسط نوامبر علنی خواهد شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ افرا، روزنامه واشنگتن پست نوشت: دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکا احتمالا تا اواسط نوامبر (اواخر آبان ماه) تحقیقات مربوط به استیضاح دونالد ترامپ را به صورت علنی برگزار خواهند کرد.

کمیته های مجلس نمایندگان آمریکا نشست های استماع و شهادت درباره روند استیضاح ترامپ را به صورت خصوصی برگزار نموده اند تا مانع از آن شوند که شهود بخواهند روند شهادت دادن در این نشست ها را با یکدیگر هماهنگ نمایند. ولی با توجه به اعتراضات مطرح شده از سوی جمهوریخواهان درباره خصوصی برگزار شدن روند تحقیقات، بعضی دموکراتها اکنون قصد دارند تا برگزاری نشست های استماع را علنی نمایند.

دموکراتها قصد دارند نشست های استماع علنی را با حضور ویلیام تیلور رئیس سفارت آمریکا در کی یف و ماری یوانویچ سفیر سابق آمریکا در اوکراین برگزار نمایند. این دو نفر قبلا در نشست های استماع خصوصی شرکت نموده اند.

تیلور به نمایندگان آمریکایی اطلاع داده است که به وی گفته شده که 400 میلیون دلار یاری نظامی به اوکراین مشروط به این است که ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین تحقیقات گسترده ای را درباره جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش و دخالت در انتخابات 2016 میلادی انجام دهد.

تیلور اضافه نمود: دستور برای متوقف کردن یاری نظامی به اوکراین در ازای انجام تحقیقات درباره بایدن و پسرش، از سوی میک مولوانی رئیس کارکنان کاخ سفید بوده است.

حمایت ها از استیضاح ترامپ پس از افشای گفتگوی تلفنی جنجالی وی با رئیس جمهور اوکراین به شدت افزایش یافته است.

یک افشاگر اطلاعاتی آمریکا ترامپ را متهم نموده است که یاری نظامی ایالات متحده به اوکراین را به حالت تعلیق درآورده و آن را مشروط به تحقیقات ضد فساد رئیس جمهور اوکراین از جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تحقیقات استیضاح ترامپ تا اواسط نوامبر علنی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات استیضاح ترامپ تا اواسط نوامبر علنی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید