بیات: برای نگه داشتن کریمی کوشش زیادی کردیم، هر انسانی تحملش اندازه ای دارد و تحمل کریمی تا اینجا بود

به گزارش وبلاگ افرا، مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت گفت: کوشش بسیار زیادی کردیم تا کریمی را در باشگاه نگه داریم و هنوز امیدوار هستم شرایط تیم به گونه ای شکل بگیرد تا وی به تیم خود بازگردد.

بیات: برای نگه داشتن کریمی کوشش زیادی کردیم، هر انسانی تحملش اندازه ای دارد و تحمل کریمی تا اینجا بود

به گزارش ، کیومرث بیات مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت در خصوص کوشش هایی که برای نگه داشتن علی کریمی داشته اند اظهار کرد: کریمی باشگاه را واگذار نموده و از سمت سرمربیگری تیم نیز کناره گیری کرد و دیگر مسئولیتی در این باشگاه ندارد. کوشش بسیار زیادی کردیم تا کریمی را در باشگاه نگه داریم و هنوز امیدوار هستم شرایط تیم به گونه ای شکل بگیرد تا کریمی به تیم خود بازگردد.

تازه متوجه شدم که کریمی چقدر برای این باشگاه زحمت کشیده است

او در خصوص عملکرد کریمی در باشگاه سپیدرود گفت: امروز وقتی با وکیل کریمی اسناد و مدارک باشگاه را آنالیز کردیم تازه متوجه شدم که او چقدر برای این تیم و باشگاه زحمت کشیده است.

قطعا روی یاری های مسئولان استانی نگاه ویژه ای داریم

بیات در خصوص اینکه برای تامین هزینه های باشگاه به شکل شخصی هزینه می نماید و یا به یاری مسئولان استانی امید دارد بیان نمود: قطعا روی یاری های مسئولان استانی نگاه ویژه ای داریم و هزینه های تیم داری بسیار سنگین است. ما نیازمند حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، هیئت فوتبال استان، شهرداری و استانداری هستیم و قطعا این اتفاق خواهد افتاد. به دنبال این هستیم تا بستری را به وجود بیاوریم و مسئولان استانی به سمت تیم سپیدرود بیایند.

او در خصوص اینکه مشکل کریمی برای ادامه فعالیت در باشگاه سپیدرود چه بود گفت: باید از خودش بپرسید، چون من هم هیچ صحبتی در این مورد با کریمی نداشتم. اما به نظر من علی کریمی برای شهر رشت بسیار زحمت کشید و سال گذشته او تیم را از سقوط نجات داد. اگر علی کریمی نبود تیم ما سال گذشته سقوط نموده بود.

در ابتدای فصل سپیدرود 14 میلیارد بدهی داشت

بیات در خصوص عملکرد کریمی در باشگاه سپیدرود ادامه داد: در ابتدای فصل من به یاد دارم وقتی در حال تحویل دریافت تیم بودیم با قرارداد های جدید حدود 14 میلیارد بدهکاری برای تیم وجود داشت، اما الان که من این تیم را تحویل گرفته ام فقط 2 میلیارد از این بدهی ها باقی مانده است. خوب این کار را چه کسی انجام داده است؟ تیمی که هیچی نداشت الان کلی وسایل بدنسازی و یک انبار لباس دارد. همه این هزینه ها را علی کریمی به تنهایی تقبل نموده است. کریمی از هیچکس یاری نگرفته است و و تمام این هزینه ها را از جیب نموده است.

هر انسانی تحملش اندازه ای دارد

او ادامه داد: ما همواره باید قدردان کریمی باشیم. هر انسانی تحملش اندازه ای دارد و تحمل کریمی تا اینجا بود. به نظرم کریمی در نهایت تشخیص داد تیم در نبودش شاید بتواند نتیجه بگیرد. هر تصمیمی که گرفته است محترم است، اما من همواره او را به عنوان یک مرد بزرگ در قلبم نگه می دارم.

سرمربی جدید امشب معرفی می گردد

بیات در خصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت: ساعت 18 امروز با گزینه سرمربیگری تیم قرار مذاکره داریم و بعد از توافق نهایی نام سرمربی جدید باشگاه را اعلام خواهیم کرد.

او در خصوص اینکه اگر با این گزینه به توافق نهایی نرسند چه اتفاقی خواهد افتاد گفت: در صورتی که با گزینه مورد نظر به توافق نرسیم گزینه دومی وجود دارد که با او به توافق رسیده ام.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیات: برای نگه داشتن کریمی کوشش زیادی کردیم، هر انسانی تحملش اندازه ای دارد و تحمل کریمی تا اینجا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیات: برای نگه داشتن کریمی کوشش زیادی کردیم، هر انسانی تحملش اندازه ای دارد و تحمل کریمی تا اینجا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید