به جای واکسن کرونا به مردم محلول نمک تزریق کردند!

به گزارش وبلاگ افرا، تخلف در رابطه با واکسن کرونا در بسیاری از کشورها گزارش شده است، از خرید و فروش آن تا عرضه تقلبی واکسن.

به جای واکسن کرونا به مردم محلول نمک تزریق کردند!

به گزارش وبلاگ افرا ، در حالی که کرونا حتی در ممالک واکسینه شده هم مجددا شیوع پیدا کرده در برخی کشورها تخلفاتی در رابطه با واکسن کرونا رخ می دهد که پرسر و صداترین آن فعلا مربوط به آلمان است.

آخرین اخبار ویروس کرونا در رسانه های مختلف جهان:

*پلیس در شمال آلمان و در منطقه فریسلند از هزاران نفر از ساکنان منطقه درخواست کرد برای تزریق واکسن کرونا مجددا اقدام کنند چرا که چیزی به آنها تزریق نشده جز محلول نمک! این جرم بزرگ از سوی یک پرستار سر زده که اکنون بازداشت شده است. او واکسن های واقعی را احتمالا برای فروش پنهان کرده و سپس به مراجعان محلول نمک تزریق کرده است.

*موسسه کنترل و پیشگیری از بیماری های واگیر آمریکا گفت 74 درصد از مبتلایان نو در استان ماساچوست واکسینه کامل شده بودند.

*مقامات آلمانی جهت افزایش انگیزه مردم برای زدن واکسن کرونا احتمالا اخذ تست کرونا را پولی می کنند چرا که گویا پولی شدن تست کرونا باعث می شود مردم بیشتر روی به واکسن زدن بیاورند که رایگان است.

*اوضاع در تگزاس آمریکا به اندازه ای بحرانی است که فرماندار این استان شرایط فوق بحرانی اعلام و تقاضای کمک کرده است.

*مرزهای نیوزلند از ابتدای همه گیری کرونا آنقدر باز و بسته شده که حسابش از دست رفته است. حالا برای چندمین بار در یک سال و نیم اخیر مرزهای این کشور مجددا بازگشایی خواهند شد.

*در سیدنی استرالیا تشکیل صف های طویل برای زدن واکسن کرونا به یک مشکل اساسی تبدیل شده است. متقاضیان تزریق واکسن گاه یک شبانه روز را در صف می ایستند تا نوبتشان بشود.

*واکسن فایزر برای پسران 14 ساله خطر دارد؟! تحقیقات حاکی از آن است کسانی که به عارضه مسائل نادر قلبی پیچیده در پی تزریق واکسن کرونای فایزر مبتلا شده اند پسرانی هستند که دقیقا 14 سال دارند. بررسی برای مشخص شدن ارتباط 14 ساله بودن و البته پسر بودن با چنین عارضه نادری ادامه دارد.

*دانشمندان مدعی شده اند که ریشه کن کردن کووید احتمالاً امکان پذیر است و حذف آن بسیار راحت تر از فلج اطفال است. به گفته محققان دانشگاه اوتاگو در نیوزلند ، واکسن ، اقدامات بهداشت عمومی ، مانند ماسک صورت و فاصله گذاری اجتماعی و انگیزه جهانی بی سابقه می تواند این امکان را ایجاد کند. آنها می گویند اما احتمال حذف ویروس کرونا بسیار کمتر از رهایی از آبله است.

منبع: جام جم آنلاین

به "به جای واکسن کرونا به مردم محلول نمک تزریق کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به جای واکسن کرونا به مردم محلول نمک تزریق کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید