برترین خودروهای الکتریکی از کجا می آیند؟

به گزارش وبلاگ افرا، تهران (پانا) - در این گزارش به چرایی کیفیت بالای موتورهای ایتالیایی که در خودروهای الکتریکی به کار گرفته می گردد، پرداخته ایم.

برترین خودروهای الکتریکی از کجا می آیند؟

به گزارش وبلاگ افرا، خودرو الکتریکی یک پدیده بازاریابی نیست بلکه به تنهایی محصولی است که وجودش در بازار مورد احتیاج است. اینگونه است که Teodoro Lio، مدیر خودروسازی، میزگرد پایداری و برق را در Motor Valley Fest 2021 با نظارت مدیر Motor1.com و InsideEVs.it، الساندرو لاگو، افتتاح کرد؛ خودرو الکترونیکی قبل از هر چیز و در واقع یک ماشین است، اگر در عملکرد جزو محبوب ترین موتورهای دنیا در ایتالیا نباشد، کجا می توان آن را بهتر توسعه داد؟ همانطور که با سرمایه گذاری بزرگ فاو چینی نشان داده شده، یک پایگاه بی نظیر برای تبدیل شدن به مرکز دنیا برای اتومبیل های پیشرفته الکتریکی وجود دارد.

فرایند تکامل خودرو الکترونیکی

دیوید دانسین، مدیر اجرایی دنیای GT مازراتی، با این عقیده که ماشین الکتریکی انقلابی در صنعت خودرو نیست بلکه تکامل مفهوم خودرو است. در طراحی مدل های الکتریکی مهارت های نوی برای توسعه وجود دارد و مسائل نوی برای حل وجود دارد، اما تصوراتی که فراوری نماینده ای مانند مازراتی طی دهه ها تحقیق آموخته است اساسی است.

او اضافه کرد: دنیای خودرو همواره در حال پیشرفت بوده و ما همواره در آن حضور داشته ایم. امروزه فرایند تحول گرچه تا حدودی کم شده اما در نقطه شکست نیستیم: ما چیز های نوی به میراث تاسیس شده خود اضافه می کنیم

مازراتی سال آینده با GranTurismo Folgore خود را وارد دنیای اتومبیل های برقی خواهد نمود. این یکی از نمایندگی های مدل های برند Trident است و تصمیم برای آغاز با این خودرو پیغام دقیقی را به همراه دارد. این خودرو بعلاوه با پیشرانه گرمازا ارائه می گردد، اما سازگاری زیادی بین دو منبع نیرو و احترام زیادی برای گذشته این شرکت وجود خواهد داشت.

حمله الکتریکی

ورود Maserati GranTurismo Folgore بخشی از یک پروژه بزرگتر است. بین سال جاری تا سال 2025، تعداد زیادی از خودرو های اسپرت با آلایندگی صفر وارد بازار می شوند و تا سال 2025، یک سوم هایپرکار ها برقی و یک سوم دیگر برق می شوند.

علت این امر این است که مشتریانی که این بازار های خاص را هدف قرار می دهند هم تغییر می نمایند. آن ها می خواهند به رانندگی با مدل های با کارایی بالا ادامه می دهند، اما بعلاوه آن ها را به اسم کلید دستیابی به دنیای نو تجربه می نمایند که باعث ایجاد کنجکاوی می گردد. موتور ایتالیایی هم می تواند نقش اصلی را در این فرایند ایفا نماید، سوار بر تکامل که علاوه بر مازراتی، به وسیله فراری، لامبورگینی، پاگانی و دالارا هم پشتیبانی خواهد شد. نام های مهمی که تغییرات اساسی را در کل صنعت ایجاد می نماید.

نحوه شارژ تغییر می نماید

ورود بسیاری از اتومبیل های برقی با کارایی بالا به بازار، الزامات نوی را برای شارژ با خود به همراه خواهد آورد. از آنجا که خودروهای اسپرت به طور کلی باتری های بزرگتری دارند، استفاده از نرخ شارژ سریع بسیار مهمتر خواهد بود. فدریکو کالنو، رئیس تحرک الکترونیکی ایتالیا در Enel X و آنتونیو جیویا، مدیر فروش الکترونیکی تحرک در A2A، چگونگی توسعه زیرساخت های ایتالیا را برای ما شرح داده اند.

کالنو می گوید: در 2 سال گذشته، ما می خواستیم با 13000 امتیاز در 500 ایستگاه، پوشش همگن را در قلمرو ملی ایجاد کنیم. از ابتدای سال، مرحله دوم را آغاز نموده ایم که هدف آن ایجاد یک شبکه شارژ سریع با تا 350 کیلووات است.

وی شرح می دهد: ما در سال 2025 با 3000 غرفه از این نوع وارد خواهیم شد و با از بین بردن ترس از اتمام بنزین، ما هم اکنون در حال کار در سفر های طولانی هستیم. به همین علت است که ما تمام امتیاز دهندگانی را که شبکه آزادراه ایتالیایی است که در آن ما تمایل خود را برای نصب ایستگاه های شارژ مجدد در 440 ایستگاه خدمات در ایتالیا اعلام می کنیم . ما هم عمدتا روی 50 کیلووات کار نموده ایم، اما اکنون در حال آماده سازی برای یک برنامه توسعه هستیم که در سال 2030 ما را در سراسر ایتالیا مشاهده خواهد نمود: ما از 700 نقطه شارژ فعلی به 6000 خواهیم رسید و در این موارد شارژ سریع هم نصب می گردد در آزادراه ها، گذرگاه ها و بزرگراه ها.

صنعت اتومبیل یک دنیا ساده است. مدلی را طراحی، فراوری، فروخته شده و دیگر هرگز به آن فکر نشده. اکنون ما با زیست بوم های پیچیده تری روبرو هستیم که مزیت فضای بازار بسیار بزرگتری را به وجود می آورد. ارزش دنیای دنیای خودرو 3.5 تریلیون دلار است. بازار تحرک، تا سال 2030، به دو برابر 7 تریلیون دلار خواهد رسید. فناوری، دیجیتالی کردن. به رانندگی اتوماتیک یا تحرک مشترک فکر کنید.

این مکانی است که موتور دره ایتالیا باید تمرکز کند. تلفیق تعالی در این منطقه آینده با مهارت های نو حرفه ای، منطقه را به سمت ادعای خود در سطح دنیای سوق می دهد، ولی موتور را وادار به تبدیل شدن به سخنان لیو، یک دره دیجیتال، یک دره سایبری و یک دره پایدار می نماید. زیرا برای ساختن اتومبیل برقی، اول از همه باید نحوه ساخت اتومبیل، اتومبیلی که اکنون باید دیجیتالی، متصل و سبز هم باشد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برترین خودروهای الکتریکی از کجا می آیند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین خودروهای الکتریکی از کجا می آیند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید