برگزاری مسابقات دیویس آسیا و اقیانوسه به میزبانی اصفهان، آمادگی کامل استادیوم 22 بهمن

به گزارش وبلاگ افرا، دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: رقابت های جام دیویس در گروه 2 آسیا در مرحله پلی آف بین تیم های ایران و ویتنام به میزبانی استادیوم 22 بهمن اصفهان برگزار می گردد.

برگزاری مسابقات دیویس آسیا و اقیانوسه به میزبانی اصفهان، آمادگی کامل استادیوم 22 بهمن

به گزارش وبلاگ افرا از اصفهان، مسابقات تنیس جام دیویس گروه دوم آسیا و اقیانوسیه بین تیم های ملی ایران و ویتنام در مرحله پلی آف، طی روز های 18 تا 20 فروردین ماه سال 96 در استادیوم 22 بهمن اصفهان برگزار می گردد.

فرشید زیدی دبیر هیئت تنیس استان اصفهان، در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ افرا در اصفهان درباره برگزاری این رقابت ها در شهر اصفهان گفت: رقابت های جام دیویس در گروه 2 آسیا در مرحله پلی آف بین ایران و ویتنام به میزبانی استادیوم 22 بهمن اصفهان برگزار می گردد.

وی توضیح داد: برنده این دیدار در گروه 2 باقی مانده و بازنده آن به گروه 3 مسابقات دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه سقوط می نماید.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان بیان نمود: بازیکنان تیم ملی ایران شب گذشته وارد اصفهان شدند و تمرینات خود را برای آمادگی هرچه بیشتر از امروز بعدازظهر زیر نظر سعید احمدوند سرمربی تیم ملی ایران شروع خواهند کرد.

وی درباره ترکیب تیم ملی ایران در این رقابت ها گفت: شاهین خالدان و حمیدرضا نداف از اصفهان و امیروالا معدنچی ترکیب تیم ملی ایران را در این دوره از رقابت ها تشکیل می دهند.

زیدی درباره آمادگی استادیوم 22 بهمن اصفهان برای میزبانی از رقابت ها، گفت: مسابقات جام دیویس شرایط و قوانین خاص خودش را دارد و از همین رو این استادیوم را با استانداردها و قوانین بین المللی تجهیز نموده ایم.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان ادامه داد: از یک ماه پیش کار بازسازی زمین اصلی مسابقات را شروع نموده ایم، و با افزایش صندلی تماشاگران ظرفیت استادیوم را به حدود 1200 نفر رسانده ایم.

وی درباره نحوه برگزاری این رقابت ها، توضیح داد: این دوره از رقابت ها در طول 3 روز و با انجام 5 مسابقه، صورت می گیرد. در روز اول 2 مسابقه انفرادی، روز دوم یک مسابقه دوبل و نهایتا در روز سوم 2 مسابقه انفرادی انجام می گردد که از این 5 دیدار تیمی که پیروز به کسب 3 پیروزی گردد، پیروز این دوره از رقابت ها می گردد و در گروه 2 باقی می ماند.

منبع: تسنیم

به "برگزاری مسابقات دیویس آسیا و اقیانوسه به میزبانی اصفهان، آمادگی کامل استادیوم 22 بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات دیویس آسیا و اقیانوسه به میزبانی اصفهان، آمادگی کامل استادیوم 22 بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید