برقراری عدالت آموزشی و توسعه مهارت آموزی در خوزستان

به گزارش وبلاگ افرا، استاندار خوزستان گفت: برقراری عدالت آموزشی مهمترین اولویت دولت مردمی در حوزه آموزش و پرورش است.

برقراری عدالت آموزشی و توسعه مهارت آموزی در خوزستان

صادق خلیلیان با تاکید بر اهمیت برقراری عدالت آموزشی در سطح استان خوزستان گفت: اقدام آموزش و پرورش در تجهیز 130 هنرستان زمینه ساز توسعه مهارت آموزی در جامعه را فراهم می آورد.

او می گوید: بی شک تعالی جامعه منوط به موفقیت آموزش و پرورش در انجام برنامه های محوله این نهاد تاثیرگذار است و البته اجرایی شدن این برنامه ها تنها از جهت برقراری عدالت آموزشی در سطح آموزش و پرورش و مدارس آن محقق می گردد.

به گفته او عدالت آموزشی یاری می نماید تا هر چه بیشتر دانش آموزان را تحت پوشش قرار دهیم و توانایی ها و سطح سواد بالاتری در جامعه داشت باشیم و البته رسیدن به هدف تنها با هم افزایی همه نهاد ها و ارگان های شریک آموزش و پرورش در حوزه فرهنگ و تعلیم و تربیت جهت می گردد.

استاندار خوزستان گفت: مهارت آموزی اهمیت بالایی دارد هنرستان ها تربیت افراد ماهر و ورود آن ها به بازار کار را تسهیل می نمایند. علاوه بر این ایجاد شغل پایدار به وسیله این افراد دارای مهارت می تواند بسیاری از مسائل حوزه اشتغال در جامعه را مرتفع کند.

او می گوید:با ترویج مهارت آموزی در جامعه می توان افراد ماهر و توانمند را وارد جامعه کرد که در نهایت خود این افراد با کارآفرینی زمینه ایجاد اشتغال و فرصت های تازه شغلی در جامعه را فراهم می آورند.

وبلاگ افرا خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برقراری عدالت آموزشی و توسعه مهارت آموزی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری عدالت آموزشی و توسعه مهارت آموزی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید