ببینید؛ از گیم پلی یوشیمیتسو در تکن 8 رونمایی شد

به گزارش وبلاگ افرا، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از گیم پلی شخصیت یوشیمیتسو (Yoshimitsu) برای بازی مبارزه ای تکن 8 رونمایی نموده است.

ببینید؛ از گیم پلی یوشیمیتسو در تکن 8 رونمایی شد

یوشیمیتسو شخصیتی است که در اولین نسخه از این سری مشهور معرفی گردید و از آن موقع تقریبا در تمامی نسخه های اصلی و فرعی به جز اسپین آف هایی نظیر Tekken Revolution بازگشته است. علاوه بر این، یک شخصیت مشابه با همین نام، سلاح، پیشینه و اطلاعات اولیه بعدها به عنوان یک شخصیت اصلی به سری بازی های مبارزه ای سول کالیبور منتقل شد و از دومین نسخه این سری به بعد در آن حضور داشته است. یوشیمیتسو پیشینه های مختلفی در آثار مختلف داشته است. بعضاً گفته شده که یک نینجا از فضا، بعلاوه رئیس گروه سرقت جهانی یعنی مانجی است.

گروه مانجی فقط از افرادی سرقت می نماید که از فعالیت های غیر صادقانه سود می برند. آن ها در واقع گروهی از رابین هودها هستند که پول هایی را به افراد فقیر باز می گرداند. همه یوشیمیتسوها رهبر دوره خود از قبیله مانجی، رزمی کار رشته نینجوتسو و استاد شمشیرزنی با ماسک و بازوهای مصنوعی مکانیکی هستند. یوشیمیتسو با استفاده از خود به عنوان طعمه، در مسابقات مختلف شرکت می نماید تا زیردستانش بتوانند سرمایه مسابقات را بدزدند.

همانطور که تریلر گیم پلی این شخصیت خواهید دید، یوشیمیتسو به طرز عجیبی بر شمشیر نینجای خود تکیه می نماید تا آسیب زیادی به مبارزان حریف وارد کند. لازم به ذکر است که او مانند همواره این کار را با سرعتی که با آن شناخته شده است، انجام می دهد. با این حال، باید توجه داشت که شمشیر او فقط برای بریدن گوشت حریفان نیست. با حالت نشسته و چرخاندن شمشیر بالای سر خود، او می تواند به طور موقت از شمشیر به گونه ای استفاده کند که گویی تیغه چرخان هلی کوپتر است که به او اجازه می دهد تا از بعضی حملات جاخالی دهد.

تکن 8 در 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس /اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه دموی این بازی هم اکنون در دسترس قرار گرفته است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

ببینید؛ تریلرهای شخصیت های تکن 8
منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ از گیم پلی یوشیمیتسو در تکن 8 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از گیم پلی یوشیمیتسو در تکن 8 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید