این جزایر بهشت های روی زمین هستند!

به گزارش وبلاگ افرا، رویایی ترین، لوکس ترین و شگفت انگیزترین جزایر منطقه ها گرمسیری جهان که حتماً باید ببینید.

این جزایر بهشت های روی زمین هستند!

یکی از برترین نقاط برای سپری کردن تعطیلات جزایر گرمسیری است. در اینجا، فهرستی ارائه می دهیم از مقاصدی که برخی از آنها چندان هم مشهور نیستند اما تماشاشان به تمام عمر می ارزد.

با اینکه برخی از این جزایر در کشورهای پیشرفته با سیستم حمل و نقل پیشرفته است اما برخی از آنها نیز هنوز چرخ دستی یا گاری برای حمل و نقل مسافران دارند. بیشتر این سرزمین های بهشت مانند در اقیانوس هند، اقیانوس آرام جنوبی و کارائیب هستند. همه این جزایر سواحل سفید، آب های کریستالی شفاف و درختان نخل دارند. جایگاه های برای لم دادن در اطراف ساحل پراکنده است تا بتوانید هر جا که می خواهید استراحت کنید و از منظره ها لذت ببرید.

جزیره کوچک بکر و ناب کورن؛ الماس نهفته نیکاراگوئه

جزیره کورن در 72 کیلومتری خشکی نیکاراگوئه واقع شده و یکی از جزایر گرمسیری اصلی کارائیب است. اسب سواری، غواصی با ماسک و غواصی با کپسول اکسیژن از تفریح های این جزیره اند.

زیبایی جزایر مالت در غودش در انتظار شماست

غودش یک جزیره کوچک در مدیترانه است که با قایق سواری 20 دقیقه تا آنجا فاصله است. در این جزیره هم هتل هست هم ویلا؛ ویلاهایی مجهز به استخر با قیمت خیلی مناسب. برترین غذاهای غودش را می توان با کمترین قیمت خرید. باغ، موزه و کلیساهای کوچک از جاذبه های توریستی این جزیره اند. گردشگران می توانند به اسب سواری و صخره نوردی در جزیره بپردازند.

جزیره بکر کان دائو ویتنام

جزیره کان دائو تا شهر هوچی مین 45 دقیقه با پرواز فاصله دارد. این جزیره دورافتاده مکانی عالی برای تمرین یوگاست زیرا محیطی بسیار آرام دارد. غواصی با کپسول اکسیژن یکی از تفریح های این جزیره است. هنوز سازندگان به این جزایر نزدیک نشده اند به همین علت مرداب ها دست نخورده به جای مانده اند. گردشگرانی که نمی خواهند هتل بگیرند، می توانند کنار ساحل عمومی اقامت نمایند.

افسون سیشل آفریقا در انتظار شماست

جزیره سیشل حدود 1500 کیلومتر با زمین های آفریقا فاصله دارد. منحصربه فرد بودن این جزیره همتای هیچ جزیره دیگری در جهان نیست. هنوز گاری هایی که گاوها حرکتشان می دهند به عنوان وسیله ای برای حمل و نقل استفاده می گردد. غواصی با ماسک و با کپسول اکسیژن و همین طور گردش در اطراف جزیره از تفریح های لذت بخش این جزیره است.

تاها را ببینید؛ جواهر اقیانوس آرام جنوبی

جزیره تاها که نزدیک بورابورا تاهیتی واقع شده جواهر اقیانوس آرام جنوبی است. انواع غواصی از تفریح های این جزیره است. پرواز با هلی کوپتر و مشاهده جزیره از بالا نیز یکی دیگر از مجذوب کنندهیت هاست. خانه های ییلاقی که روی آب ساخته شده اند از استراحتگاه های این جزیره هستند.

کشف اسرار جزیره اونو فیجی

یک ساعت و نیم طول می کشد تا از کاناوُو با قایق به جزیره اونو برسید. اینجا دروازه ویلاهای پوشالی و کاهی برای گردشگرانی است که می خواهند اوقات خوشی را سپری نمایند. غواصی و ماهیگیری از تفریح های این جزیره اند.

دور از خانه در هوآ هین تایلند

یکی از انگشت شمار مکان هایی که استراحتگاه های لوکس و اشرافی دارد هوآهین است. آفتاب گرفتن کنار ساحل یا گلف از فعالیت های سرگرم نماینده در این جزیره است.

وانائوتو و منزلگاه های لوکس و رویایی

این جزیره زیبا در 1600 کیلومتری ساحل استرالیاست. زیبایی حقیقی این جزیره را می توان از بالا مشاهده کرد. نمای نزدیک موجودات زیر آب و غواصی از مجذوب کنندهیت های توریستی این منطقه است.

در مالدیو بهشت زمینی را تجربه کنید

مالدیو بیش از 1190 جزیره کوچک دارد. 105 تا از این جزایر استراحتگاه های لوکس دارد و 200 تا مسکونی هستند. این دیگر به خود شما مربوط است که کدام جزیره را انتخاب کنید. همه آنها مجذوب کنندهیت های مشترکی دارند: سواحل شنی سفید، آب کریستالی و شفاف و پایکوبی درختان نخلی که با وزش باد این سو و آن سو می فرایند.

جزیره ایستر: اشرافیت در مکانی خیالی

فرودگاه بین المللی ماتاوِری نقطه ورود مسافران به جزیره ایستر است. هتل های لوکس زیادی وجود دارد که برای اقامت در این جزیره می توانید انتخاب کنید. مجسمه های باستانی که از جای جای این زمین سر برآورده اند مجذوب کنندهیت فریبنده ای برای گردشگران دارند.

برترین استراحتگاه ها در جزایر پرنتیان

اگر در پی برترین جا برای استراحت می شد و می خواهید از تماشا پیچ و تاب های درختان نخل لذت ببرید دنبال جای دیگری به جز جزایر پرنتیان نباشید. این جزیره بهشت روی زمین است و می توانید از آرامش ذاتی آن لذت ببرید.

به سامبا خوش آمدید؛ اینجا بهشت اندونزی است

این جزیره که روزی به ساندال وود معروف بود به راستی خود بهشت است. اگر تماشای پرندگان را دوست دارید، عاشق این جزیره می شوید زیرا بیش از 200 گونه پرنده دارد.

در جزایر سامبا، نیهی واتو، خود آرامش را تجربه کنید

این جزیره حدود 560 جریب است. از اسب سواری، غواصی و تماشای پرندگان در این جزیره نهایت لذت را ببرید.

بهشت اقیانوس هند: جزیره رودریگِس

برترین کایت سواری را اینجا تجربه کنید. آرامشی که این جزیره دارد برای از بین رفتن استرس کافیست.

موریس: چندین کیلومتر آن طرف تر از ساحل آفریقا

این جزیره حدود 1900 کیلومتر از قاره آفریقا فاصله دارد. جزیره پورت لوییس گردشگران بیشتری دارد.

دنبال برترین جا برای غواصی هستید؟ مافیا برترین جزیره است

جزیره مافیا یکی از افسانه ای ترین مکان های جهان برای سپری کردن تعطیلات است. این جزیره از برترین جزایر برای غواصی است. بخشی از حیات وحش عجیب این جزیره کوسه نهنگ است.

کیلالی: فرسنگ ها دور از خانه

کیلالی یکی از جزایر خصوصی موزامبیک است. زندگی آبزیان در اینجا یکی از برترین هاست. غواصی و کایاک یکی از تفریحات مجذوب کننده است.

جزیره کایکاس در میامی فلوریدا

غواصی بلد نیستید؟ مستقیم به کایکاس بروید و در اسنوبا آموزش ببینید. اسنوبا یکی از متفاوت ترین غواصی هایی را دارد که به علت کم بودن احتمال خطر احتیاج به هیج گواهینامه یا مجوزی ندارد.

ترک، یک جزیره گرمسیری نه چندان دور از کایکاس

شن های سفید این ساحل اغوانماینده اند به همین علت یکی از رویایی ترین مکان ها برای ازدواج، دریانوردی، غواصی و شنا هستند. گویا مراسم ازدواج خصوصی آنجلینا جولی و براد پیت هم در این جزیره برگزار شده است.

زیبایی صخره های مرجانی و جزایر مرجانی بلیز را تجربه کنید

بلیز در جزایر کارائیب واقع شده است. زیبایی بلیز به علت وجود صخره ها و جزایر مرجانی و منظره ها چشمگیر آن است.

منبع: فوت و فن

به "این جزایر بهشت های روی زمین هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این جزایر بهشت های روی زمین هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید