اوکراین 0-1 اتریش؛ صعود آلابا و رفقا به مرحله بعد

به گزارش وبلاگ افرا، اتریش با یک گل از سد اوکراین عبور کرد تا به مرحله حذفی رقابت های یورو راه پیدا کند.

اوکراین 0-1 اتریش؛ صعود آلابا و رفقا به مرحله بعد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ افرا، دو تیم سه امتیازی اوکراین و اتریش در آخرین بازی مرحله گروهی خود رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که نهایتاً ملاقات دو تیم با نتیجه 1-0 به سود اتریش سرانجام یافت.

اتریش شروع خوبی داشت و توانست در همان دقایق ابتدایی به گل اول دست پیدا کند. ارسال کرنر داوید آلابا به روی دروازه با ضربه تمام کننده کریستوف بامگارتنر همراه شد تا نتیجه 1-0 گردد.

در دقیقه 29 اوکراین می توانست در دو مرحله گل تساوی را به ثمر برساند اما واکنش فوق العاده خوب گلر اتریش مانع از باز شدن دروازه این تیم شد تا بازی با همان نتیجه ادامه پیدا کند.

در ادامه نیمه اول هم اوکراین حملاتی را روی دروازه اتریش ترتیب داد اما در به ثمر رساندن گل تساوی ناکام بود تا مسابقه در سرانجام 45 دقیقه ابتدایی با نتیجه 1-0 به سود اتریش سرانجام پیدا کند.

مطابق انتظار نیمه دوم هم با حملات اوکراین شروع شد و این تیم می توانست در دقیقه 61 روی یک ضربه آزاد گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه یارمولنکو باز هم به وسیله دروازه بان اتریش مهار شد.

در ادامه بازی اوکراین توپ و میدان را در اختیار داشت موقعیت های روی دروازه اتریش ایجاد کرد اما نتوانست گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با همان نتیجه 1-0 به سود اتریشی ها سرانجام پیدا کند.

با پیروزی اتریش مقابل اوکراین این تیم شش امتیازی شد و به اسم تیم دوم راهی مرحله بعدی رقابت های یورو شد. بعلاوه اوکراین سه امتیازی باقی ماند و حالا باید منتظر نتایج دیگر گروه ها باقی بماند تا شاید به اسم تیم سوم راهی مرحله بعدی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اوکراین 0-1 اتریش؛ صعود آلابا و رفقا به مرحله بعد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوکراین 0-1 اتریش؛ صعود آلابا و رفقا به مرحله بعد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید