لیگ قهرمانان اروپا، بازگشت بزرگ کهکشانی ها؛ رئال، لیورپول را در خانه اش به آتش کشید ، ناپولی در آستانه صعود

به گزارش وبلاگ افرا، رئال مادرید در حالی که دو بر صفر از لیورپول عقب بود بازگشتی طوفانی برابر قرمز های آنفیلد داشت.

لیگ قهرمانان اروپا، بازگشت بزرگ کهکشانی ها؛ رئال، لیورپول را در خانه اش به آتش کشید ، ناپولی در آستانه صعود

به گزارش وبلاگ افرا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب دو ملاقات به صورت همزمان از ساعت 23:30 برگزار گردید که رئال مادرید و ناپولی برنده این ملاقاتها بودند.

لیورپول 2 - رئال مادرید 5

زمانی که لیورپول در 15 دقیقه ابتدایی با دو گل پیش افتاد، بدبین ترین طرفدار این تیم هم فکر نمی کردند که بدترین شب تاریخ لیورپول در یک ملاقات اروپایی خانگی در این ملاقات رقم بخورد اما اینطور شد و رئال مادرید پنج گل وارد دروازه شاگردان یورگن کلوپ کرد. در این ملاقات نونیز و صلاح در دقایق 4 و 14 برای لیورپول و وینیسیوس جونیور در دقایق 21 و 36، ادر میلیتائو در دقیقه 48 و کریم بنزما در دقایق 56 و 67 برای رئال مادرید گل زنی کردند.

آینتراخت فرانکفورت صفر - ناپولی 2

تیم بی رحم این روزهای اسپالتی، روند خوبش در سری آ را در لیگ قهرمانان اروپا هم ادامه داد و توانست در ملاقاتی خارج از خانه به پیروزی برسد تا راه صعود را هموار کند. در این ملاقات اوسیمن در دقیقه 40 و دی لورنزو در دقیقه 65 برای ناپولی گل زنی کردند. بعلاوه اوسیمن در دقیقه 41 توانست یک بار دیگر دروازه آینتراخت فرانکفورت را باز کند اما این گل آفساید اعلام شد. خویچا کواراتسخلیا هم در دقیقه 36 یک ضربه پنالتی از دست داد.

با وجود این شکست خانگی، اخراج رندال کولو موانی در دقیقه 58 بزرگترین ضربه ای بود که آینتراخت فرانکفورت در این ملاقات خورد چرا که برترین مهره اش را در ملاقات برگشت در اختیار نخواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "لیگ قهرمانان اروپا، بازگشت بزرگ کهکشانی ها؛ رئال، لیورپول را در خانه اش به آتش کشید ، ناپولی در آستانه صعود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، بازگشت بزرگ کهکشانی ها؛ رئال، لیورپول را در خانه اش به آتش کشید ، ناپولی در آستانه صعود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید