اتحاد و همدلی میان مسئولان راه برون رفت از مسائل است

به گزارش وبلاگ افرا، تهران (پانا) - رئیس کمسیون شوراها و امور داخلی در مجلس شورای اسلامی معتقد است با ایجاد وفاق و همدلی میان مسئولان مسائل کشور حل می شوند.

اتحاد و همدلی میان مسئولان راه برون رفت از مسائل است

به گزارش روابط عمومی مجلس، محمدصالح جوکار، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اتحاد و انسجام درونی ضروریست اشاره کرد و گفت: باید هم در حوزه گفتمانی و هم اینکه در حوزه عملکردی یک وحدت رویه ای را در کشور ببینیم و البته این مهم نیز به دست نمی آید مگر اینکه حول محور ولایت و رهبری انقلاب صورت بپذیرد.

کننده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود: اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران مسائل خاصی را در حوزه های اقتصادی و معیشتی مطرح می کند و باید همه مسئولان از این اسناد تبعیت کنند و بهترین محوری که می شود روی آن وحدت حاصل کرد موضوع رهبری معظم انقلاب چه در بحث گفتمانی و چه در بحث عملکردی است و اگر این وحدت، تعامل و همفکری وجود داشته باشد ما به سطوح بالاتر دست پیدا خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی به لزوم ایجاد وحدت و تعامل در میان مسئولان برای حل مسائل کنونی کشور اشاره و تاکید کرد: مهمترین عاملی که می تواند موجب رکود در کشور باشد عدم وفاق و وحدت در مسائل گوناگون بین دستگاه های است؛ بنابراین باید برای برون رفت از شرایط فعلی و ارائه راهکارهای جدی تعامل و ارتباط وجود داشته باشد البته این تعامل هم باید دو سویه باشد.

این کننده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به هر صورت دولت باید از قوانینی که مجلس تصویب کرده و همچنین سیاست های بالادستی نظام تبعیت کند و البته کنندگان مجلس نیز باید براساس فرامین رهبر انقلاب عمل کنند تا این مسائل در حوزه اقتصادی و معیشتی حل شود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اتحاد و همدلی میان مسئولان راه برون رفت از مسائل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحاد و همدلی میان مسئولان راه برون رفت از مسائل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید