آزادی قهرمان انفرادی و باشگاه انقلاب قهرمان تیمی رنکینگ کشوری بولینگ شدند

به گزارش وبلاگ افرا، محسن آزادی در بخش انفرادی رقابت های رنکینگ کشوری بولینگ به مقام نخست رسید و تیم باشگاه انقلاب هم مدال طلای تیمی را به دست آورد.

آزادی قهرمان انفرادی و باشگاه انقلاب قهرمان تیمی رنکینگ کشوری بولینگ شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، رقابت های رنکینگ کشوری بولینگ 26 تا 28 شهریور ماه در بخش انفرادی و در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار گردید.

در این رقابت ها که با حضور 60 ورزشکار از سراسر کشور همراه بود، محسن آزادی به مقام قهرمانی رسید، پویان افرازه نایب قهرمان شد و ساسان تبرایی در صندلی سوم نهاده شد.

همچنین مسابقات تیمی پنج نفره نیز در مجموعه ورزشی انقلاب با شرکت 9 تیم برگزار گردید که در سرانجام تیم باشگاه انقلاب متشکل از حسن ونکی، حمید عزیزالله، نوشیار توکل، محمدحسین ونکی و عرفان دکمه چی به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت و تیم تراکتور متشکل از علی قاسم نژاد،علیرضا محمدی، میلاد ونکی، آروین افرازه، پویان افرازه و آسمان محمودی به مقام نایب قهرمانی رسید.

در این رقابت ها در بخش تیمی سه نفره نیز مسابقات برگزار گردید که در نهایت تیم علی قاسم نژاد جاوید ، میلاد ونکی، محمد آدابی به مقام نخست رسیدند و تیم عرفان دکمه چی، نوشیار توکل و علیرضا محمدی در صندلی دوم نهاده شدند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آزادی قهرمان انفرادی و باشگاه انقلاب قهرمان تیمی رنکینگ کشوری بولینگ شدند" امتیاز دهید

1 کاربر به "آزادی قهرمان انفرادی و باشگاه انقلاب قهرمان تیمی رنکینگ کشوری بولینگ شدند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادی قهرمان انفرادی و باشگاه انقلاب قهرمان تیمی رنکینگ کشوری بولینگ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید