اخبار مجلس

سرنوشت 100 هزار معلم با سابقه 10 ساله در طرح رتبه بندی ، واکنش هیأت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس

سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: هیأت تطبیق مصوبات با قوانین، آیین نامه دولت درباره حذف معلمان جذب شده بر اساس طرح مهرآفرین از رتبه بندی را مغایر با قانون تشخیص داد.

7 شهریور 1401

شرکت مس آذربایجان تشکیل می گردد، اختصاص بودجه هزار و 290 میلیاردی برای شهرک های صنعتی استان

وزیر صمت از تصویب تشکیل شرکت مس آذربایجان اطلاع داد و گفت: با توجه به این که مس سونگون معدن بسیار بزرگی است، مدت ها در وزارتخانه بر روی این تصمیم کار شده و رئیس جمهور نیز برانجام این کار، تاکید دارند.

19 تیر 1401

سفر زمینی همسایگان به ایران آزاد شد؟

بر اساس اعلام وزیر کشور محدودیت سفر کشورهای همسایه به ایران حذف شد اما برخی کشورهای اروپایی مانند انگلستان و فرانسه همچنان با این محدودیت ها روبرو هستند. البته به گفته مدیرکل ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری هنوز این پروتکل ها به صورت رسمی...

17 خرداد 1401

مسائل مربوط به قوانین شهرداری، پیش از مجلس در مجمع کلانشهرها آنالیز گردد

خبرگزاری خبرنگاران-شهردار تبریز خواهان آنالیز مسائل مربوط به قوانین شهرداری ها در مجمع کلانشهرهای کشور، پیش از طرح در مجلس و دولت شد.

23 اردیبهشت 1401

محل اصابت بمب شیمیایی در سردشت ثبت ملی گردد

میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، محل اصابت بمب شیمیایی در سردشت ثبت ملی گردد.

17 اردیبهشت 1401

توسعه متوازن و عدالت اجتماعی دو ویژگی اصلی بودجه 1401

خبرگزاری خبرنگاران-شهردار تبریز گفت : بودجه سال 1401 به توسعه متوازن و تحقق عدالت اجتماعی توجه ویژه ای داشته است.

30 فروردین 1401

پیگیری آخرین شرایط اجرای پرداخت های تعهدات دولت در بخش بازنشستگی

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی گفت نشست مشترک نمایندگان کانون های بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کشور با حضور وزیر رفاه و تامین اجتماعی و رییس سازمان برنامه و بودجه بزودی در کمیسیون مالی تشکیل می گردد و آخرین شرایط اجرای ناقص پرداخت...

22 فروردین 1401

ثبت نام حاملین چرخ دستی ، ساماندهی تخلیه و بارگیری در خیابان خیام

شهردار منطقه 12 در سومین جلسه از جلسات هفتگی بازار تهران از پیگیری فرایند ثبت نام حاملین چرخ دستی ها و آنالیز نتایج اجرای آزمایشی محدودیت تخلیه و بارگیری در خیابان خیام اطلاع داد.

30 بهمن 1400

دوباره وزیر ارتباطات وعده داد: راه اندازی 20 میلیون پورت فیبرنوری در 3.5 سال

امروز، وزیر ارتباطات در یک نشست خبری، پاسخ گوی خبرنگاران بود و گزارشی از عملکرد 100 روزه وزارت خانه خود ارائه داد.

27 بهمن 1400

بودجه طرح های عمرانی در سال 1401 چقدر است؟

بر اساس لایحه بودجه 1401، دولت سیزدهم در بودجه عمومی کشور مصارف (هزینه های جاری، بودجه عمرانی و…) را حدود یک هزار و 372 هزار میلیارد تومان برآورد نموده است. این رقم در مقایسه با قانون بودجه 1400 حدود یک هزار میلیارد تومان بیشتر است. سال گذشته مقدار بودجه عمومی...

14 بهمن 1400

خراسان رضوی برای توسعه اقتصادی از ظرفیت بالایی برخوردار است

خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران گفت: خراسان رضوی برای رشد و توسعه اقتصادی از ظرفیت بالایی برخوردار است و ما برای بهره برداری تمام و کمال از این ظرفیت ویژه قادر به برگزاری برخی از جلساتمان در تهران هستیم تا به صورت...

7 بهمن 1400

مجلس نمی تواند به حذف ارز 4200 تومانی رای دهد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون انرژی مجلس می گوید حذف ارز 4200 تومانی تبعات تورمی سنگین دارد و در شرایطی که بخش عمده مردم شرایط درآمدی نامناسب دارند، اجرای این طرح می تواند فشار بر مردم را بیشتر کند. حذف ارز ترجیحی در کمیسیون های مختلف مجلس آنالیز و چکش کاری...

29 دی 1400

تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران: توقف فعالیت واحدهای صنعتی آلاینده تا شنبه، تردد شبانه کامیون ها ممنوع شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران ضمن اعلام مصوبات جلسه از توقف فعالیت واحدهای صنعتی در دو روز آینده خبر داد.

17 دی 1400

اقدام پرسپولیس علیه رسول خطیبی

خبرنگاران: پس از قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام ایران، رسول خطیبی سرمربی تراکتور این قهرمانی را به دولت و سازمان لیگ تبریک گفت که با واکنش تند باشگاه پرسپولیس روبرو شد.

23 تیر 1400

اعلام عزای عمومی 3روزه در عراق به علت فاجعه بیمارستان کرونایی ها در بغداد

دولت عراق در پی حادثه آتش سوزی در بیمارستان ابن الخطیب ویژه بیماران کرونایی و جان باختن نزدیک به 30 نفر در آن سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام نمود.

28 اردیبهشت 1400

آغاز فعالیت اکیپ های 24گانه نظارتی در شهر اهواز

خبرنگاران/خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت و کنترل کرونا در اهواز گفت: جلوگیری اصناف اهواز از ورود افراد بدون ماسک برای پیشگیری از کرونا ضرورت دارد.

12 اردیبهشت 1400

فوت 174 بیمار کووید19 در شبانه روز گذشته ، شناسایی 17430 بیمار جدید

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی 17430 بیمار جدید مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 174 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 63 هزار و 506 نفر رسید.

2 اردیبهشت 1400

رد شکایت ایوانکوویچ از پرسپولیس در فیفا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با پیگیری بخش بین الملل باشگاه و ارائه مستندات در قالب لایحه ارسالی، شکایت زلاتکو ایوانکوویچ هم برای دریافت پاداش آسیایی از سوی کمیته معین شرایط فیفا مردود اعلام شد.

23 فروردین 1400

اینفلوئنسرها سال آینده مالیات پرداخت می نمایند

به گزارش خبرنگاران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت سوم امروز (سه شنبه، 5 اسفند) قوه مقننه، با الحاقی بندی به تبصره 6 ماده واحده این لایحه که براساس آن اینفلوئنسرها مکلف به پرداخت مالیات شدند، موافقت کردند.

30 اسفند 1399

چرایی مصادره منزل خانواده سه شهید را پیگیری می کنیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حفظ حرمت خانواده شهدا واجب است، از توقف اجرائیه مصادره منزل پدر و مادر سه شهید از سوی یکی از بانک ها خبر داد.

24 اسفند 1399
تعداد: (51)