طراحی لوگو

این لوگوی تازه توییتر است

همان طور که ایلان ماسک دیروز اعلام نموده بود، پرنده آبی معروف از لوگوی توییتر کنار رفت و جای خود را به حرف ایکس داد. حالا حتی نام اکانت رسمی توییتر هم به X تبدیل شده است و به نظر می رسد که در آینده دیگر اثری از نام قبلی این شبکه اجتماعی باقی نخواهد ماند.

2 مرداد 1402

برترین رستوران های لندن سال 2016، لذت غذا در کنار معماری

حتی آن هایی که در تمام وبلاگ های مربوط به غذا عضو هستند، در هشتگ NewOpenings# و سراسر شهر جستجو می نمایند، می دانند که پیدا کردن جدیدترین رستوران های شهر لندن کار دشواری است. برترین کار آن است که صبر کنید تا بقیه افراد به همه غذاخوری های در سطح شهر بروند و بعد...

29 دی 1401

نحوه استفاده از محصولات تبلیغاتی برای بازاریابی سال نو

اقلام تبلیغاتی هدایای عالی سال نو هستند. در اینجا نحوه استفاده از هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی سال نو به بعضی از تاکتیک هایی که می توانید برای اطمینان از اینکه هدایای شما تأثیر ماندگاری بر مشتریان و کارمندان خود می گذارد، بهره ببرید، آمده است.

8 اسفند 1400

مسعود شجاعی محصول تراکتور است!؛ شوخی می کنید آقای زنوزی؟

او این بار مصاحبه فوتبال برتر با علیرضا منصوریان را آن هم 2 شب بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا، کوشش صداوسیما برای لاپوشانی ناکامی پرسپولیس قلمداد نموده است. پرسش اینجاست که مگر شکست حداقلی در فینال آسیا بحران است که احتیاج به جمع وجور کردن داشته باشد؟...

17 بهمن 1399

روایت شهرها و محلات اولین گام در برندسازی گردشگری

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و توریستی شورای شهر سنندج، هر یک از روستاها، شهرها و محلات استان کردستان را دارای روح و روایتی دانست و گفت: آگاهی به روایت شهرها و مکان های توریستی در جذب توریست و برندسازی استان کردستان موثر است.

2 دی 1399