40 درصد تخفیف برای بازدید از برج آزادی

به گزارش وبلاگ افرا، برج آزادی که پیش از انقلاب 1357 ایران، به نام برج شهیاد شناخته می شد، اصلی ترین و یکی از نمادهای شهر تهران است و تقریبا در همه جای جهان ایران را با این نماد می شناسند و در سال 1349 خورشیدی توسط حسین امانت، معمار ایرانی ساخته شد.

40 درصد تخفیف برای بازدید از برج آزادی

برج آزادی به عنوان نماد ایران مدرن و برای یادبود جشن های 2500 ساله شاهنشاهی ایران در میانه یکی از میدان های اصلی غرب تهران به نام میدان شهیاد و آزادی کنونی طراحی و ساخته شده است.

اخیرا رئیس مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی از اعمال تخفیف 40 درصدی برای بعضی از اقشار مردم خبر داده است.

علیرضا حفیظی با اشاره به آمادگی مجموعه برای پذیرایی از علاقمندان به بازدید از برج در ایام تعطیلات تابستانی گفت: برای اقشار مختلف نظیر فرهنگیان، بازنشستگان، دانشجویان، طلاب، جانبازان و خانواده معظم شهدا با ارائه کارت شناسایی معتبر، تسهیلات ویژه تا 40 درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

بازدید از طبقات برج سالن ایران شناسی، گذرگاه پیشینیان، موزه کهن، سالن آینه، نگارخانه اقوام و آسمان، سالن همایش ها، ربات های جوابگو و پیانیست و موزه شهاب سنگ از جمله جاذبه های برج آزادی برای بازدیدنمایندگان همراه با پارکینگ رایگان خواهد بود.

علاقمندان می توانند همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 9 الی 20:30 با مراجعه به برج آزادی بلیت تهیه نموده و از آن بازدید نمایند.

منبع: دنیای سفر

به "40 درصد تخفیف برای بازدید از برج آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 درصد تخفیف برای بازدید از برج آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید