کشف 73 میلیون کالای بهداشتی و دستگیری 60 محتکر

به گزارش وبلاگ افرا، فرمانده انتظامی پایتخت از کشف 73 میلیون انواع و اقسام کالا های بهداشتی و درمانی و دستگیری 60 محتکر اطلاع داد.

کشف 73 میلیون کالای بهداشتی و دستگیری 60 محتکر

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ افرا، سردار حسین رحیمی با حضور در جمع ماموران یگان امداد و پلیس امنیت مالی، بر اجرای مستمر طرح ویژه صیانت از سلامت جامعه تاکید نمود و گفت: سربازان ولایت و حامیان اسلام و شریعت اسلام هستیم و خدا را سپاس می گوییم که در قالب مجموعه پر کوشش نیروی انتظامی توفیق پیدا کردیم تا در تمامی صحنه ها، خصوصا صحنه های پر خطر همیشه حامی ملت ایران بوده و خدمات لازم را در موضوعات مختلف به ملت شریف ایران ارائه کنیم.

رئیس پلیس تهران عظیم اضافه کرد: در حال حاضر که ویروس خطرناک کرونا امنیت شهفرایندان عزیز را به خطر انداخته است و می بینید که تمام دستگاه ها از جمله نیروی انتظامی همیشه در حال خدمت رسانی بوده و با کوشش شبانه روزی خود و تصمیمات اتخاذ شده جزو کشور های برتر در کنترل این ویروس خطرناک هستیم و امیدواریم که در چند هفته آینده شاهد نزول فرایند پیشرفت این ویروس باشیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه ها خصوصا دستگاه های درمانی و پزشکی پا به پای یکدیگر برای مهار این بیماری در کوشش می نمایند، عنوان داشت: در میان تمام کوشش های عزیزان در دستگاه های مختلف، عده ای سودجو قصد دارند جان مردم را به خطر انداخته و آرامش جامعه را برهم زنند و وظیفه نیروی انتظامی خصوصا پلیس امنیت مالی است تا در این گونه موارد با قاطعیت تمام برخورد نموده و از امنیت جانی و روانی شهفرایندان صیانت کند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه تا به امروز 73 میلیون قلم انواع کالا های بهداشتی و درمانی احتکار شده توسط پلیس پایتخت کشف شده است، بیان داشت: در این رابطه بالغ بر 60 محتکر دستگیر و حدود 40 پفراینده تشکیل شده و طرح امروز با عنوان صیانت از سلامت جامعه در ادامه زحمات نیروی انتظامی و کامل نماینده آن است.

فرمانده انتظامی تهران عظیم با اشاره به اینکه در پایتخت و اطراف آن حدود یک هزار و 200 فراوری نماینده اقلام بهداشتی و در حدود 800 مرکز توزیع نماینده در حال فعالیت هستند، عنوان داشت: کوشش می کنیم با یاری دستگاه های دیگر فرآیند فراوری و توزیع را مدیریت کنیم، زیرا شایسته نیست، مردم عزیز اقلام ضروری و مورد احتیاج بهداشتی خود را با مبالغ بالا تهیه نمایند.

سردار رحیمی تاکید نمود: پلیس با اقدامات خود و حضوری جدی تر عرصه را بر سوداگران و دلالان تنگ خواهد نمود.

رئیس پلیس پایتخت با تشکر و قدردانی از خدمات پرسنل نیروی انتظامی و خصوصا نقش آفرینی تاثیرگذار پلیس امنیت مالی طی چند هفته گذشته، به رعایت تکریم و شان و منزلت افراد تاکید نمود و گفت: این امر همیشه جزو ضروریاتی است که نیروی انتظامی مد نظر داشته است و خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به حضور دادستانی تهران و وزارت بهداشت و تعزیرات در کنار پلیس امنیت مالی در کشف انبار های عظیم، بیان داشت: این طرح با جدیت ادامه خواهد یافت و پلیس امنیت مالی پایتخت با قاطعیت تمام همیشه به برخورد با متخلفان و محتکران ادامه خواهد داد.

وی گفت: ان شاءالله در هفته های آینده شاهد تامین احتیاج کاملتری از اقلام بهداشتی در مراکز پزشکی و بهداشتی برای شهفرایندان و خصوصا عزیزانمان در مراکز درمانی که دچار مشکل هستند، باشیم.

فرمانده انتظامی تهران عظیم در سرانجام خاطر نشان کرد: با وجود پلیس که همیشه در مراحل سخت و بحرانی به انجام وظیفه پرداخته و با همکاری سایر دستگاه های مسائل موجود حل خواهد شد، بدانید به امید خداوند با سربلندی از این مقطع نیز عبور خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کشف 73 میلیون کالای بهداشتی و دستگیری 60 محتکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 73 میلیون کالای بهداشتی و دستگیری 60 محتکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید