کسب مدال طلای دنیا به وسیله بانوی ووشوکار کرمانشاهی

به گزارش وبلاگ افرا، نایب رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه گفت: محنا رحیمی ووشوکار شایسته این کرمانشاهی در رقابت های دانشجویان دنیا توانست با کسب مدال طلا، عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.

کسب مدال طلای دنیا به وسیله بانوی ووشوکار کرمانشاهی

عبدالرضا مرادی اظهار کرد: این بانوی ووشوکار کرمانشاهی به عنوان تنها نماینده ساندای بانوان ایران در این رقابت ها که به میزبانی کشور ترکیه برگزار گردید پیروز به کسب مدال طلا شد.

وی ادامه داد: این عنوان، نخستین عنوان بین المللی این بانوی 23 ساله شایسته استان است.

نایب رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه اضافه نمود: محنا رحیمی که هم اکنون دانشجوی دانشگاه پیغام نور کرمانشاه است چندین سال است که سابقه حضور در تیم ملی ووشو را نیز در کارنامه دارد.

مرادی با بیان اینکه ووشو بانوان استان سال های متمادی است که در بخش ساندا حرف اول را در کشور می زند اضافه نمود: اخیرا در رقابت های جوانان کشور نیز دختران ووشوکار کرمانشاه پیروز به کسب 2 مدال طلا و یک نقره از این رقابت ها شدند.

وی یادآور شد: 2 نفر از ووشوکاران این استان هم اکنون در اردوی انتخابی تیم ملی جوانان حضور دارند که در صورت گزینش به رقابت های دنیای اندونزی اعزام می شوند.

مرادی تاکید نمود: هم اکنون هزار و 438 نفر ورزشکار بیمه شده در بخش بانوان استان در رشته ووشو فعالیت دارند.

کاروان هفت نفره ووشو ایران در مسابقات قهرمانی ووشو دانشجویان دنیا درخشان ظاهر شد؛ به طوری که تیم چهار نفره بخش ساندا صاحب چهار مدال طلا شد و تیم سه نفره بخش تالو هم یک طلا، یک نقره و سه برنز کسب کرد.

وبلاگ افرا کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کسب مدال طلای دنیا به وسیله بانوی ووشوکار کرمانشاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مدال طلای دنیا به وسیله بانوی ووشوکار کرمانشاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید