پیگیری آخرین شرایط اجرای پرداخت های تعهدات دولت در بخش بازنشستگی

به گزارش وبلاگ افرا، تهران (پانا) - رئیس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی گفت نشست مشترک نمایندگان کانون های بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کشور با حضور وزیر رفاه و تامین اجتماعی و رییس سازمان برنامه و بودجه بزودی در کمیسیون مالی تشکیل می گردد و آخرین شرایط اجرای ناقص پرداخت های تعهدات دولت در بخش بازنشستگی در سال 1400 برای تامین اجتماعی پیگیری خواهد شد .

پیگیری آخرین شرایط اجرای پرداخت های تعهدات دولت در بخش بازنشستگی

به گزارش ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در نشست با اعضای ستاد هماهنگی کانون های بازنشستگان دستگاه های اجرایی مشمول تامین اجتماعی اظهار کرد: یکی از مهم ترین موضوعات بحث افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی است.

وی توضیح داد: در سال 1400 به استناد مصوبات مجلس و قانون برنامه ششم مقرر شد حداقل ها در مورد افزایش حقوق این گروه اجرایی گردد که به دلایل مختلف انجام نشده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عدم اجرای کامل مصوبات مجلس در مورد افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کشور مطرح و در این نشست به طور مفصل بحث و قرار شد گزارش کاملی در قالب یک نامه به کمیسیون مالی ارائه و تصمیم گیری گردد.

وی به نگرانی در مورد نگرفتن منابع کافی در بودجه 1401 اشاره نمود و اضافه کرد: تعهدات افزایش اندازه حقوق متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با شاغلان در سال 1401 منابع در نظر گرفته نشده است.

وی ادامه داد: این امر یکی از موضوعات مهم است که در این جلسه نمایندگان کانون های بازنشستگان حضور داشتند و موارد مورد نظر این قشر را مطرح کردند.

رئیس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است نشست مشترک نمایندگان کانون های بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کشور با حضور وزیر رفاه و تامین اجتماعی و رییس سازمان برنامه و بودجه بزودی در کمیسیون مالی تشکیل گردد و آخرین شرایط اجرای ناقص پرداخت های تعهدات دولت در بخش بازنشستگی در سال 1400 برای تامین اجتماعی پیگیری گردد و موضوع پیش بینی های لازم در بودجه 1401 برای حل مسائل بازنشستگان تامین اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پیگیری آخرین شرایط اجرای پرداخت های تعهدات دولت در بخش بازنشستگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری آخرین شرایط اجرای پرداخت های تعهدات دولت در بخش بازنشستگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید