پوشش متفاوت نامزد کریستیانو رونالدو در قطر

به گزارش وبلاگ افرا، کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال دنیا که این روز ها آخرین حضور خود در جام دنیای را تجربه می نماید، در ملاقات پرتغال - کره جنوبی جام دنیای 2022 قطر مورد تشویق همسر و بچه هاش نهاده شد. همسر و بچه ها کریستیانو رونالدو و بعلاوه خواهر جورجینا در استادیوم محل ملاقات پرتغال - کره جنوبی حضور پیدا کردند و ستاره پرتغالی فوتبال دنیا را مورد تشویق قرار دادند و جورجینا همسر رونالدو با تیپ متفاوتی در استادیوم های قطر حضور یافته بود.

پوشش متفاوت نامزد کریستیانو رونالدو در قطر

کریستیانو رونالدو در حال حاضر رونالدو 5 فرزند دارد، اما بار ها اعلام نموده بخاطر علاقه خود به شماره هفت به فکر هفت فرزند می باشد، او در سال 2010 برای اولین بار پدر شد و نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشت و هیچ گاه حاضر نشد هویت مادر اولین فرزندش را رسانه ای کند.

رونالدو پس از سال 2015 و آشنایی با جورجینا رودریگز در سال 2017 به وسیله رحم اجاره ای صاحب دو فرزند دوقلو یک پسر بنام متئو و یک دختر بنام اوا ماریو شد. فرزند چهارم هم دختری بنام آلانا مارتینا به وسیله جورجینا رودریگز اواخر سال 2017 بجهان آمد.

رونالدو در 18 آوریل 2022 بازهم بچه دار شد و پسر و دختر دوقلوی او و جورجینا به جهان آمدند، اما پسر در هنگام زایمان فوت کرد.

منبع: برنا

منبع: فرارو

به "پوشش متفاوت نامزد کریستیانو رونالدو در قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش متفاوت نامزد کریستیانو رونالدو در قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید