همه موظف به پاسداری از میراث فرهنگی هستند

به گزارش وبلاگ افرا، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: همه ما موظف به پاسداری از میراث فرهنگی و بناهای تاریخی در سطح استان اردبیل هستیم.

همه موظف به پاسداری از میراث فرهنگی هستند

به گزارش وبلاگ افرا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، سردار هوشنگ حسینی در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل، اظهار کرد: همه ما موظف به پاسداری از میراث فرهنگی و بناهای تاریخی در سطح استان اردبیل هستیم و نیروی انتظامی نیز در این زمینه خود را مسوول می داند.

وی گفت: مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان به هیچ عنوان با متخلفین در این حوزه به ویژه حفاران غیرمجاز مماشاتی نخواهد داشت و در این خصوص نهایت همکاری را با مجموعه میراث فرهنگی و یگان حفاظت استان داریم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل توضیح داد: همچنین تامین امنیت گردشگران و مسافران داخلی و خارجی از جمله اصلی ترین وظایف ما در سطح استان است زیرا یک رخداد ناگوار یا خاطره بد می تواند تبعات بدی بر روی میزان استقبال گردشگران از استان اردبیل داشته باشد.

حسینی با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در حوزه گردشگری در سطح استان در حال اجرا است، بیان نمود: امکانات رفاهی موجود در استان به همراه خدمات ارایه شده به آنها باید در شان گردشگران و تاریخ استان اردبیل باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی و مجموعه مرزبانی استان اقدامات خوبی در حوزه رسیدگی به جرایم مربوط به میراث فرهنگی انجام داده اند و این فعالیت ها بیشتر از گذشته نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: میراث آریا

به "همه موظف به پاسداری از میراث فرهنگی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه موظف به پاسداری از میراث فرهنگی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید