هرگز از این وسایل تزیینی در منزل استفاده نکنید!

به گزارش وبلاگ افرا، همه ما تعدادی وسیله داریم که فقط یک بار از آن ها استفاده نموده و سال های سال است که در انباری یا کمد دیواری خاک می خورند.

هرگز از این وسایل تزیینی در منزل استفاده نکنید!

همه ما در دوره های مختلف دکوراسیون خانه را تغییر داده ایم و همواره از آن لذت برده ایم. در زمانی وسیله ای ترند روز بوده و از آن راضی بوده ایم اما حالا این وسیله فقط باری اضافه در خانه ما است. در این مطلب از وبلاگ افرا می خواهیم به معرفی بدترین ایده های دکوراسیون منزل می پردازیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

بدترین ایده های دکوراسیون منزل

حتما برای شما هم پیش آمده است که بعد از ورود به یک خانه احساس خوبی داشته باشید و در یک خانه احساس آشفتگی و بی قراری، این موضوع به نحوه دکوراسیون و چیدمان خانه بر می شود.

پرده های مهره ای

در دهه های 60 تا 90 میلادی (دهه 40 تا 70 شمسی) در هر خانه ای یک پرده مهره ای وجود داشت و تقریبا مکانی نبود که بدون این پرده ها دکور شده باشد. نظرها درباره این مدل از پرده عجیب است، افراد یا عاشق آن ها هستند یا کاملا از آن متنفر هستند. نکته جالب این است که پرده های مهره ای مجددا در حال وارد شدن به ترند دکوراسیون هستند.

حلقه های حصیری تزیینی از بدترین ایده های دکوراسیون منزل

با تمایل دوباره مردم به استفاده از دکوراسیون های قدیمی دوباره این حلقه ها راه خود را به خانه ها باز نموده اند. این حلقه ها معمولا به دسته در آویزان می شد و زیر حوله یا لباسی که روی دسته در قرار می گرفت گم می شد. برخی از افراد هم حلقه حصیری را به گل و گیاه تزیین می کردند و آن را با یک میخ ریز به در آویزان می کردند. البته معمولا از گل و گیاهان مصنوعی استفاده می شد که به عنوان نکته ای منفی در دکوراسیون منزل است.

قالیچه پوست حیوانات

در اواسط دهه 2010 میلادی (دهه 80 و 90 شمسی) قالیچه یا کفپوش هایی از پوست حیوانات به ترند دکوراسیون داخلی وارد شد و بسیار مورد توجه نهاده شد. افراد با این قالیچه ها می خواهند خانه خود را در لوکس نشان دهند. اما بعد از گذشت زمان کوتاهی با اعتراض افراد دلسوز محیط زیست نهاده شد و این ترند اشتباه دکوراسیون از خانه ها بیرون رفت. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب چگونه چیدمان خانه خود را زیباتر کنیم؟سر بزنید.

مبلمان اکریلیک

باز هم به سال های 2010 میلادی (80 شمسی) و بعد از آن برمی گردیم. ترند آن روزها استفاده از مبلمان پلاستیکی و اکریلیک بود و از میز کنار مبلی تا جایگاه های میز غذاخوری را با اکریلیک می ساختند. درست است که در آن روزها مبلمان اکریلیک مد شده بود اما همواره مبلمان پلاستیکی مقرون به صرفه و بی کیفیت به نظر می رسند، حتی اگر مبلغ بسیار زیادی برای آن ها هزینه نموده باشید. به همین علت این مبلمان هم در بین بدترین ایده ها و ترندهای دکوراسیون اشتباه قرار می گیرد.

قاب های قدیمی و خالی از بدترین ایده های دکوراسیون منزل

در دورانی کوتاه استفاده از قاب خالی برای نهاده شدن در آن و عکس گرفتن مد شد و پس از آن قاب های قدیمی که هیچ نقاشی یا عکسی در آن قرار نداشت روی دیوارها ظاهر شدند. این ترندی است که در زمان کوتاهی مورد توجه نهاده شد اما به نظر می آید که دیگر نمی توانیم به این دکوراسیون اشتباه بازگردیم.

کفپوش براق

آخرین عنصر دکوراسیون در فهرست ترندهای دکوراسیون اشتباه کفپوش براق است. این کفپوش ها معمولا مقرون به صرفه و بسیار براق هستند و به آن ها لمینیت براق هم می گویند. اگر زود لکه شدن این کفپوش ها و لغزنده بودن شان را کنار بگذاریم، باید بگوییم که با استفاده از لمینیت براق کف خانه خود را شبیه به کف رستوران های بین راهی دکور می کنید. پس یک بار برای همواره این کفپوش را از فهرست عناصر دکوراسیون داخلی خط بزنید و خودتان را راحت کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این رنگ خانه شما را مجذوب کننده می نماید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "هرگز از این وسایل تزیینی در منزل استفاده نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز از این وسایل تزیینی در منزل استفاده نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید