ندود: خوشحالم که بازی در سری B را تجربه کردم، آنجا قدر خیلی چیزها را دانستم

به گزارش وبلاگ افرا، ستاره پیشین تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد نه تنها از اینکه مجبور شد در دسته دوم فوتبال ایتالیا بازی کند ناراحت نیست، بلکه از کسب این تجربه شاد است.

ندود: خوشحالم که بازی در سری B را تجربه کردم، آنجا قدر خیلی چیزها را دانستم

به گزارش وبلاگ افرا، پاول ندود هافبک چک تبار پیشین تیم فوتبال یوونتوس که اکنون درنقش مدیر روابط عمومی این باشگاه فعالیت دارد، در یک مستند تلویزیونی گفت که یک فصل حضورش در دسته دوم فوتبال ایتالیا موسوم به سری B نه تنها باعث سرافکندگی او نشده بلکه برای او امتیازات بزرگی به ارمغان آورده است.

بانوی پیر پس از افشای دست داشتنش در ماجرای فساد تبانی فوتبال ایتالیا موسوم به کالچوپولی، نه تنها دو قهرمانی اش در فصل 05-2004 و 06-2005 را از دست داد بلکه فصل 07-2006 به سری B فرستاد شد. فرستاده شدن یووه به دسته دوم فوتبال ایتالیا موجب جدایی بسیاری از ستارگان این تیم از جمله فابیو کاناوارو، جان لوکا زامبروتا، زلاتان ابراهیموویچ و لیلان تورام شد اما سه اسطوره این باشگاه یعنی پاول ندود، آلساندرو دل پیرو و جان لوئیجی بوفون حاضر شدند با بیانکونری به سری B بروند و در سرانجام همان فصل این تیم را به سری A برگرداندند.

ماجرای کالچوپولی و فرستاده شدن یوونتوس به سری B یکی از بخش هایی است که در مستند تازه ساخته شده از تاریخ 120 ساله این باشگاه به آن اشاره شده است و پاول ندود یکی از اعضای این تیم است که درباره آن ماجرا صحبت می کند.

ندود در این خصوص می گوید: وقتی به گذشته نگاه می کنم، از اینکه این تجربه را کسب کردم بسیار خوشحالم چون با رفتن مان به سری B نه تنها به عنوان فوتبالیست بلکه از نظر انسانی و شخصیتی هم مورد احترام قرار گرفتیم. آن تجربه فوق العاده بود چون توانستیم قدر خیلی چیزها از جمله هواداران مان را بدانیم.

ندود که سال 2001 از لاتزیو به یوونتوس پیوست و هشت سال در این تیم بازی کرد تا بازنشسته شود، اضافه کرد: آن فصل مردم می گفتند که بازیکنان یوونتوس با اینکه قهرمان جهان هستند، در استادیوم های سری B بازی می کنند. ما برای یوونتوس بازی می کردیم و سایر چیزها برای مان آن قدر ها اهمیت نداشت. وقتی پیراهن یوونتوس را به تن کنی باید بروی و بجنگی.

منبع: تسنیم

به "ندود: خوشحالم که بازی در سری B را تجربه کردم، آنجا قدر خیلی چیزها را دانستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ندود: خوشحالم که بازی در سری B را تجربه کردم، آنجا قدر خیلی چیزها را دانستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید