روایت یوفا از فوتبال در برف و شب قطب شمال در مونچه گورسک

به گزارش وبلاگ افرا، یوفا به روایت تصویری فوتبال در برف و شب قطب شمال پرداخت.

روایت یوفا از فوتبال در برف و شب قطب شمال در مونچه گورسک

به گزارش وبلاگ افرا، ایوان گربلکین، نوجوان 14 ساله، قهرمان فیلم کوتاه اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تحت عنوان برف مانعی برای فوتبال نیست شد.

گروهی از سوی یوفا به بازدید از شهر مونچه گورسک روسیه با جمعیت 40 هزار نفری پرداختند. هدف از تهیه این فیلم آن است که نشان داده گردد شب قطبی و برف نمی توانند مانعی برای افراد عاشق فوتبال ایجاد نمایند.

ایوان گربلین 14 ساله درباره فوتبال در قطب شمال به دوربین یوفا گفت: زمانی که برف سنگینی می بارد دیگر هیچ چیز قابل دیدن نیست. اگر شدت ورزش باد هم زیاد باشد تا زانو در برف فرو خواهید رفت. در فصل تابستان هم هوا گرم نمی گردد و بارش برف کمتر است و این چیزی طبیعی محسوب می گردد. در زمستان شب های قطبی را پیش رو داریم و خورشید از ساعت 15 آغاز به غروب می نماید. در تابستان نیز روزهای قطبی را پیش رو داریم که به طور کلی خورشید بیرون نمی آید. تقریباً تمام طول تابستان این گونه است.

این نوجوان روسی همچنین ادامه داد: فوتبال برای من و دوستانم صندلی بسیار مهمی دارد. برف در زمستان روی زمین فوتبال می بارد و وقتی نمی توانیم در آن بازی کنیم به اتفاق دوستانم دنبال جای دیگری برای فوتبال می گردیم. زندگی بدون فوتبال برای ما روشن و رنگی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "روایت یوفا از فوتبال در برف و شب قطب شمال در مونچه گورسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت یوفا از فوتبال در برف و شب قطب شمال در مونچه گورسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید