معافیت تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض باعث رونق صنعت گردشگری می گردد ، از مصوبه هیئت دولت راضی شدم

به گزارش وبلاگ افرا، رئیس جامعه تورگردانان ایران گفت: معافیت تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض به طور حتم باعث رونق گردشگری می گردد.

معافیت تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض باعث رونق صنعت گردشگری می گردد ، از مصوبه هیئت دولت راضی شدم

ابراهیم پور فرج، امروز چهارشنبه 1 اسفند 97 در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ افرا، با اشاره به مصوبه امروز هیئت دولت در مورد معافیت واردات تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض اضافه نمود: از شنیدن خبر این مصوبه از سوی هیئت دولت خیلی راضی شدم و بسیار خرسندم که این موضوع مورد توجه و تصویب دولت محترم قرار گرفته است.

او اضافه نمود: یکی از نیازهایی که هتل ها و مراکز اقامتی ما برای جذب هرچه بیشتر گردشگر و مسافر دارند، استفاده از تجهیزات مناسب است که این تجهیزات زمانی که قرار باشد با پرداخت عوارض وارد گردد، قیمت گران شدن آن ها افزایش می یابد و ممکن است مالک هتل یا اقامتگاه تمایل و رغبتی برای استفاده کامل از این تجهیزات را نداشته باشد.

او گفت: اما وقتی واردات تجهیزات هتلی و صنعت گردشگری از پرداخت عوارض معاف شوند، قیمت آن ها ارزان تر می گردد و سازندگان و مدیران هتل برای استفاده از این نوع تجهیزات تمایل پیدا می نمایند.

او گفت: در کنار آداب، رسوم و جاذبه های فرهنگی تاریخی و گردشگری در جذب مسافر و گردشگر یکی از موضوعاتی که می تواند به جذب گردشگران یاری کند، استفاده از تجهیزات مناسب هتلی است. وقتی یک تاسیسات گردشگری از تجهیزات مناسب استفاده کند گردشگران تمایل بیشتری برای استفاده از این مراکز دارند.

رئیس جامعه تور گردانان ایران با قدردانی از کوشش های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دکتر مونسان اضافه نمود: راضیم که دولت امروز این موصوع را تصویب کرد.

منبع: میراث آریا

به "معافیت تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض باعث رونق صنعت گردشگری می گردد ، از مصوبه هیئت دولت راضی شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معافیت تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض باعث رونق صنعت گردشگری می گردد ، از مصوبه هیئت دولت راضی شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید