مشخصات فنی گوشی شیائومی 12 لایت NE 5G فاش شد

به گزارش وبلاگ افرا، به تازگی و با حضور گوشی شیائومی 12 لایت NE 5G در پایگاه داده FCC توانستیم به مشخصات فنی این محصول دسترسی پیدا کنیم.

مشخصات فنی گوشی شیائومی 12 لایت NE 5G فاش شد

اینطور که به نظر می رسد، شیائومی تصمیم دارد به زودی از گوشی 12 لایت NE 5G رونمایی کند. معمولا گوشی های سری لایت NE در دسته محصولات میان رده این شرکت قرار می گیرند که با مشخصات سخت افزاری نسبتا خوب و قیمتی به مراتب پایین تر از قیمت پرچم دارها به بازار عرضه می شوند. مدل نو و مورد انتظار هم دقیقا با حفظ همین سیاست قرار است به زودی به بازار جهانی عرضه گردد.

اخیرا شیائومی 12 لایت NE 5G در پایگاه داده FCC هم حضور پیدا نموده که به لطف همین موضوع توانستیم به بخش بزرگی از مشخصات فنی آن دسترسی پیدا کنیم. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی با شماره مدل 2210129SG شناخته خواهد شد و از قابلیت هایی نظیر وای فای دوبانده، بلوتوث، GNSS و NFC پشتیبانی خواهد نمود. این گوشی به صورت پیش فرض از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 بهره خواهد برد که این یعنی به احتمال بسیار زیاد همین روزها باید شاهد رونمایی از آن باشیم.

در این فهرست بعلاوه آمده که گوشی مورد انتظار شیائومی از ترکیب حافظه رم و حافظه داخلی 6/128، 8/256 و 8/128 گیگابایت بهره خواهد برد اما متأسفانه نامی از مدل پردازنده این محصول برده نشده است. البته این پردازنده هرچه که باشد از اینترنت 5G هم پشتیبانی خواهد نمود.

شیائومی سال گذشته 11 لایت NE 5G را با تراشه اسنپدراگون 778G راهی بازار کرد؛ محصولی که در قدرتمندترین مدل خود از 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. انتظار می رود قلب تپنده تراشه ای که سال جاری در 12 لایت NE 5G قرار است بکار گرفته گردد قدرتمندتر از نسل قبل باشد، حال باید دید تصمیم شیائومی در این رابطه چیست.

شیائومی 11 لایت NE 5G بعلاوه از نمایشگری 6.55 اینچی با وضوح +FHD و پنلی از جنس AMOLED بهره می برد که رفرش ریت آن به 90 هرتز می رسد. ظرفیت باتری این محصول هم 4250 میلی آمپر ساعت است که کاربر می تواند با استفاده از یک شارژر 33 واتی آن را شارژ کند. برای عکاسی و فیلم برداری شیائومی در این محصول از سه دوربین استفاده نموده که شامل 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی تله ماکرو می شوند. دوربین سلفی هم سنسوری به بزرگی 20 مگاپیکسل دارد.

حال باید دید شیائومی 12 لایت NE 5G در مقایسه با نسل قبل خود از چه جهاتی پیشرفت خواهد داشت. طبق اطلاعاتی که اکنون منتشر شده، فعلا فرق خاصی دیده نمی گردد. بعلاوه از تاریخ رونمایی از این محصول هم در حال حاضر اطلاع خاصی نداریم؛ البته گفته می گردد شیائومی قرار است در تاریخ 12 مهر یک رویداد جهت رونمایی از گوشی های سری 12T برگزار کند. این احتمال وجود دارد که در همان رویداد شاهد رونمایی از 12 لایت NE 5G هم باشیم. هرچند چیزی در این رابطه قطعی نیست.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات فنی گوشی شیائومی 12 لایت NE 5G فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی گوشی شیائومی 12 لایت NE 5G فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید